{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

politiet sikke latterlig {{forumTopicSubject}}

igår fandt vi en bortløben hund nede på jernbanen, vi fik den hurtig hentet op, vi ringede til politiet, de sagde de ville få falck til at hente den, men der kunne gå 4 timer, det var selvfølgelig helk ok, men efter 4 timer havde vi intet hørt, og vi ringer igen til politiet, hvor de siger vi vil ikke have den i vores biler og falck hentede den kun hvis den var kommet til skade,og vi bare skulle slippe den løs igen, jeg blev så tosset og skældte ud, og fik da spurgt om han egentlig var et menneske, da jeg så var færdig med at rase af så var han da til og snakke med, og de fik snoghøj intrenat til at hente den.. men utroligt man skal blive så toset inden man kan få dem til at reagerer, men håber da at de finder ejeren til hende, selvom de får en bøde og de skal betale får at få deres hund udleveret..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiet sikke latterlig
  • #1   11. jun 2007 De gange jeg har fundet hunde, har jeg fået samme besked.

Jeg gider ikke deres pjat med " Vi sender en vogn når der er tid" , Så jeg spaserer de 5 min det tager til politigården og lodser hunden af i receptionen.

Ikke pæne blikke jeg har fået på vej ud ;o)

• #4   11. jun 2007 Gud jeg vidste ikke politiet var så sarte med at få hunde i deres biler... Så må de da bruge deres stationscars til at hente dem hvis det skal være et så stort problem for dem at tage dem på bagsædet. Vil da hellere have en hund på bagsædet end en klam fulderik de skal have med på stationen!!!

Janie F: Godt gået... hehe... respekt...

• #5   11. jun 2007 jeg stiller også dernede hvis jeg finder en en anden gang, men hold op hvor flabet og sige slip den løs igen, ja så kunne jeg finde den kørt over af et tog idag, nej nej men de fik da heldigvis internatet til at hete hunden..

• #6   11. jun 2007 Da jeg ringede kom de efter en halv time og tog hunden med i bilen uden problemer..

• #7   11. jun 2007 Politiet henter nornnal ikke dyr i deres biler, og slet ikke i deres hundebiler,

Det er er opgave for Falck.,,

Men man har nok osse fået at vide, at man kan indlevre den på den nærmeste hundepension, det plejer der i sydsj. polti. at give besked på.

Jeg har aldrig haft problemer med det.

• #8   11. jun 2007 Hej

Hvad er det for en hund??

Det er vel ikke en der er efterlyst på min hjemmeside??

(link fjernet)

• #9   11. jun 2007 birthe nej det var ikke en af dem, det var en collie ikke ret gammel, vi fandt den på jernbanen på møllebo alle i erritsø den er afleveret på snøghøj internat

• #10   11. jun 2007 Ok Tak

• #11   12. jun 2007 Jeg gider ikke deres pjat med " Vi sender en vogn når der er tid" , Så jeg spaserer de 5 min det tager til politigården og lodser hunden af i receptionen.

Ikke pæne blikke jeg har fået på vej ud ;o)

Men kunne man egentlig ikke lige så godt aflevere den på internatet, der bliver den alligevel kørt ud.

Synes et eller andet sted, folk skulle passe bedre på deres hunde.

• #12   12. jun 2007 jeg gider heller ikke have andre hunde i min bil...kun mine egne da

• #13   12. jun 2007 så i øvrigt noget i tv i aften om, hvordan folk taler til politiet...der var det sandelig ikke politiet der var latterlige, men derimod dem, der talte til dem.
    Du milde gud.

Kommentér på:
politiet sikke latterlig

Annonce