{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

hvorfor har de hund :s {{forumTopicSubject}}

mig og min kæreste var ude og gå en tur i går aftes og ser en meget fuld mand komme gående med den sødeste lille hund... manden går så hen til en anden mand og slår ham i hovedet med hundens flexiline (i ved det man holder på)
de står så og slår lidt på hinanden hvorefter at de går hver til sit..
det får mig bare til at tænke på hvor mange af de "typer" der render rundt med de sødeste hunde der bare kun oplever fuldskab, en ejer der ikk gider a lege og hygge med den, måske glemmer de at fodre dem osv osv..
det gør mig bare SÅ ked af det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor har de hund :s
  • #1   10. jun 2007 Ja, stakkels hunde!
    Jeg får det simpelthen så dårligt når jeg ser en hund sidde for sig selv, specielt de mishandlede får jeg ondt af. Uha!


  • #2   10. jun 2007 noget med at man får tillæg til bistanden hvis man har hund... noget foder tillæg

  • #3   10. jun 2007 debbie nej det kan vi ikke men det er en mand der bor i et kvarter hvor der bor mange alkoholikere og man ka godt se på folk om det er noget de gør hver dag, man ka se det på huden osv.. så la vær med at flip ud.
    har osse set ham fuld mange gange før smiley


  • #4   10. jun 2007 Jeg vil også mene at mange af disse hunde har det rigtig godt..

    De er aldrig alene.. Og ja, ejerne får foder til hundene.. Så de er sikre på at hundene får mad..


  • #5   10. jun 2007 men til jer andre- ok det havde jeg ikke tænkt over.
    ha en go aften


  • #6   10. jun 2007 Morten F: Det tillæg forsvandt for mange mange år siden! Jeg tror mere at det er deres livsnerve og bedste ven......og hunden, ja jeg tror ikke den lider overlast jeg tror såmen at den er mere tilfredse med, at være med dens "herre" end at ligge hjemme i en gang og vente i flere timer om dagen! *smil*

  • #7   10. jun 2007 fint fint.. bare mig der er nærtagende smiley

  • #8   10. jun 2007 men så har jeg fået det på plads.. så behøver man jo ikke blive helt ked af det over det smiley

  • #9   10. jun 2007 Det kan godt være at de har det godt med at gå rundt med deres ejere osv, men hvor mange hunde kan godt lide fulde mennesker? Tror da klart at en hund vil foretrække sin hund i ædru tilstand.. Bella kan f.eks. ikke fordrage fulde mennesker.. Hun bliver meget nervøs og kan indimellem gå i forsvarsposition og gø af dem..

    Og der er jo forskel på alle folk, og sådan er det jo også hos fulde mennesker.. Der er jo garanteret nogle der ikke tager sig særlig godt af hundene i forhold til andre..

    Desuden tror jeg ikke en hund har det særlig godt med at ejer og en anden mand står og slår på hinanden.. Det må hunden da blive nervøs og bange over.. Den ved jo ikke om det er alvor eller ej..

    Så jeg kan godt se hvor Nad vil hen, men giver samtidig også jer andre ret i at der er mange hunde der har det godt med deres "dranker-ejere" (ikke negativt ment).. Men som altid kan der være undtagelser..!


  • #10   10. jun 2007 Dina- ja det var nemlig også det jeg tænkte.. for hunde er jo ikke dumme.. de ka jo mærke på os når vi har en bestemt adfærd osv

  • #11   10. jun 2007 man får IKKE tillæg til hundefoder på bistand..... gjorde man heller ikke da jeg var på bistand for...hmm.... 6 år siden... man får bare at vide, hvis du ikke har råd til hunden, må den jo aflives. færdig!

  • #12   10. jun 2007 TIne: okay, ja det andet var også bare noget jeg har hørt:-)

Kommentér på:
hvorfor har de hund :s

Annonce