{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Klagebrev fra Bobo {{forumTopicSubject}}

Hej Venner!

Jeg kan forstå at i alle er glade for hunde, og i ved meget om hunde også.

Jeg har et problem med min mor... måske kan i hjælpe mig til at forstå mig bedre!

Min mor fik den syge idé idag at sende mig på skønhedsklinink, som om jeg ikke ser godt nok ud hmmpf.

Jeg blev sendt ud i det rum, hvor der kommer vand ud af væggen, og så pøsede hun ellers vand på mig, ok hun fyldte min pels med et eller andet der stank forfærdeligt, og det skummede også. Venner i drømmer ikke om hvor væmmeligt det var!

Men he he jeg tog hævn gjorde jeg... jeg rystede mig nemlig hele vejen igennem køkkenet og stuen, så hun blev nød til at gøre rent bagefter.

Alt det der med skønhedplejen, hvis det var væmmeligt, ja så skulle i bare vide, hvordan jeg har det nu... min pels har simpelthen løsnet sig fra huden(den var ellers blevet SÅ flot), og min mor børster mig hele tiden, det er virkelig frustrerende og ydmygende.

Hvad skal jeg dog gøre, for at få min mor til at forstå, at det ALDRIG må gentage sig? det er ikke en hund værdigt.

Hilsen Bobo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klagebrev fra Bobo
  • #1   10. jun 2007 Hovsa, en fejl sneg sig ind, det er ikke mig der skal forstå mig bedre, men min mor der skal forstå mig bedre...

Undskyld!

Hilsen Bobo

• #2   10. jun 2007 LOL!!!!!

• #3   10. jun 2007 jeg har samme problem Bobo.. min mor KAN bare ikke forstå at det altså gør virkelig ondt at blive våd......
    og det er så bealstende at han altid skal gøre det, lige når jeg har rullet mig i noget ekstra lækkert....

hun ødelægger den gode duft:-(

hilsen Dalton

• #4   10. jun 2007 hihi godt skrevet.. stakkels bobo..

• #5   10. jun 2007 Bare det nu ikke bliver en vane... Jeg ved nemlig at min mor tilbringer en del tid herinde på Hundegalleriet, og jeg er bange for at det er herinde at de andre har sat griller i hovedet på hende.

Jeg undre mig nemlig over at vi nu har boet sammen i 2 år, og aldrig, jeg siger jer ALDRIG har hun behandlet mig sådan før...

Hilsen Bobo

• #6   10. jun 2007 Ja kender det god og min mor gjore det samme ved mig igår og så brugte hun en føntører ...addd prøvede at fange den men kunne ik

• #7   10. jun 2007 EJ for pokker da brugte hun føntørre??? stakkels stakkels dig.

• #8   10. jun 2007 Skynd dig ud og rulle dig i den nærmeste møgbunke så du kan få den gode duft igen.

• #9   10. jun 2007 Vibeke: det er ikke så meget, det at jeg ikke lugter som jeg plejer, det er mere det at jeg ligner et fjols, det er som om mine bukser er blever dobbelt så store, hvilket jo slet ikke matcher den kortere pels på resten af kroppen.

Jeg prøver lige at få min mor til at tage et billede, så i kan se hvor fjollet det ser ud.

• #10   10. jun 2007 Årrrrrhhhh!!
    Godt det ikke er mig!!
    Jeg har boet sammen med min mor og far otte måneder og de har da heldigvis ikke gjort mig noget som I to har prøvet!!

Bare det nu ikke sker, når jeg bliver to år!

Nå, men jeg har altså heller ikke prøvet at rulle mig i noget endnu og jeg kan godt se, at når de bliver SÅ sure, så vil jeg lige overveje det en ekstra gang, selvom der måske er et lækkert mågelig på stranden, jeg kunne vende mig i.

Her hos mig gør de til gengæld noget andet. Det er også med vand - bedst som man går ude i haven og tror, at de skal vande blomster, så kommer strålen efter mig!!! Men det skal vi ikke have noget af, det er mig der bestemmer her, så jeg løber da bare efter den og bider i den. - Så kan den lære det!! Jeg bliver lidt våd af det, men til gengæld er det helt sikkert, at jeg vinder hver eneste gang. For pludselig vil strålen ikke være med mere, og så forsvinder den - jo, jeg er godt nok supermand!!!!

Men det der skummende noget - uha, det har jeg ikke prøvet endnu... Og håber sørme heller ikke, jeg kommer til det....

• #11   10. jun 2007 Så har jeg fået lavet et billedealbum, på min side her på hundegalleriet. Så kan i selv se, hvad jeg mener med bukser!!!

CH: men det er jo det der er så mærkeligt, jeg havde ikke engang rullet mig i noget, min mor fik bare en fik ide...

• #12   10. jun 2007 stakkels stakkels Bobo
    ydmygende oplevelse ... det siger jeg dig .. har også prøvet det

en dag kom der 2 store vovser og ville hilse .. helt ærligt .. de var altså store .. sååå jeg smed mig på ryggen og spillede omgående ydmygheden selv , men jeg skulle altså også tisse .... så kunne jeg jo lige se om jeg nu ikke kunne ramme dem .. nu de havde så travlt med at snuse .. DER .... så lavede lige et springvand ... og helt ærligt .. prøvede sgu at ramme ,,, men det gik vist mest ud over mig selv ... nå ,, men de skred tilsidst ... sippede var de også ... vi fortsatte turen .. og mødte så en mere ..... han var nu også stor .. så jeg ændrede stradegi .... rullede mig alt hvad jeg kunne i grus og sten ... så blev mor sgu sur ... og så var det jeg oplevede den ydmygelse at blive løftet ind i det der vand kammer og blive oversprøjtet med vand og sæbe ... føj for en oplevelse .. så jeg føler virkelig med dig Bobo

• #13   10. jun 2007 Åhh det kender jeg godt . ..
    Mor synes altid jeg skal vaskes med vand når jeg har været nede i folden og gøre mig lækker med muder..
    Når man har muder på sig - er man lækker,, og det forstår hun bare ik.. Næææ neeeej, ALT skal af!

Og selvom jeg Hyler og skriger i håb om naboen høre hvor mishandlet jeg bliver, sker der aldrig noget!

Men det slemmeste er altså nok det væmmelige håndklæde!
    Pføøjjj.. !!!!

Jeg bider og trækker i det hopper og danser..
    men Mor giver aldrig op..
    Ren bliver jeg hver gang, og så kan jeg starte heeeeeeeeeeeelt forfra !

Ihh altså hun er dum !

Nogen der vil bytte moooaaarr ???

• #14   10. jun 2007 WoW bobo du er jo blevet en hel puf boldt, ja jeg kender også turen, min mor synes jeg skal nogt med at gå pænt og se pæn ud, men det gider jeg ikke jeg vil heller løbe over markerne og i mosen, det må jeg også for det meste meeeenn så i forgårs gav mor mig snor på og slæbte mig ind i et VASKERUM og så bled jeg først over sprøjtet af en gal bruser og bagefter kom det der kummende stas også Øv Øv, jeg prøvede elles at stritte imod men ak nu er jeg REN og dufter siger mor jeg synes nu jeg stinker og glæder mig til sener for så skal jeg på stranden og rulle mig i sandet hehe... for nu behøver jeg ikke være fin før til August siger mor... Føgler med dig... Hunde hilsner fra Addi

Kommentér på:
Klagebrev fra Bobo

Annonce