{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Den sure hund {{forumTopicSubject}}

Hi hi, må lige fortælle om hvilken sur hund jeg har haft i dag.

Har været til agility her til aften og hørelsen på Nicki var ikke den bedste, han ville heller over til de andre hunde og hilse. Jeg blev lidt sur og skældte ud og så kunne vi komme igang. Mens han var igang og oppe på ballance brættet satte han sig demonstrativt ned og hørte igen ikke efter, han var nok blevt sur over jeg havde brugt store ord. JEg kaldte lokkede med guffer men intet hjalp, han blev bare siddenden deroppe. Sure hund siger jeg bare. Langt om længe kom han ned, men ikke hen til mig, nej han satte sig igen demonstrativt ned ved siden at tunellenmed ørene godt ned langs ryggen og sendte mig et blik så surt, han kunne lige så godt ha' sagt "dumme mor". Synes det var lidt sjovt at han blev så sur :o)

Nu er vi venner igen, blev det heldigvis hurtigt igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den sure hund
  • #2   10. maj 2005 *LoooooooooooL* Uh kender det. De "bette" nogle skal nok vise hvis de sure over noget ;o)

Jeg har også oplevet noget sjovt i dag med Mille. Da min veninde og jeg var ude at gå med Mille, satte vi os på en bænk, da vi havde kastet lidt brød ud til ænderne. Mille begyndte at grave og imens sad vi og så på hvordan hun langsomt blev mere og mere sort *G* Vi sad længe og kiggede på poterne der gravede og munden der var fuld af jord (hun åbnede hele gabet om noget jord, og rev det væk). Da jeg var blevet lidt træt af at sidde og vente, lukkede jeg øjnene og hørte pludselig min veninde sige: "Mille" Jeg kiggede straks og hvad så jeg? Lille Mille stod på hovedet nede i hullet og strittede med bagbenene. Vi lå flade af grin, og Mille skyndte sig (prøvede i hvert fald på det) at komme ned på 4 ben igen og grave videre som om intet var hændt *LooL*

• #3   10. maj 2005 *looooool*

Ja de laver de sjoveste ting engang i mellem.
    Nu er det ikke den største samling Bella har fået af den slags endnu. Men jeg har da også en lille historie.

Der var en morgen vi lå og hyggede lidt i sengen. Hun plejer at vække mig, når hun ikke synes at jeg skal sove mere. Hun ligger sig hen over ansigtet, for at være sikker på at jeg har set hende. Den morgen lå hun på mit bryst og kiggede ned og hovedet på mig. Jeg nøs! Hun gloede med store øjne, og drejede hovedet et par gange. Jeg trak vejret indad, for at skulle nyse igen. I samme øjeblik lagde hun begge sine forpoter for min mund, så jeg ikke kunne nyse. *griner* Hun er bare så dejlig!

Hav en god aften

• #4   11. maj 2005 Tina: Hvor sødt *S*

Kommentér på:
Den sure hund

Annonce