{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.501 visninger | Oprettet:

Hjælp Dogsdating/ Stop hundehandel {{forumTopicSubject}}

VI SØGER folk fra hele landet som vil give en hjælpende hånd med vores indsamlingsbøsser som skal opstillet hos dyrlæger-dyrehospitaler-dyreforretninger-hundeklubber-hundeudstillinger.

Har du lyst til at hjælpe, så send en mail til Anita aj@dogsdating.net

Jo flere bøsser vi får opstillet, jo flere penge kommer der ind, så vi kan forsætte vores arbejde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Dogsdating/ Stop hundehandel
  • #1   4. jun 2007 Man spørger dyrlæger, dyrebutikker, hundeklubber mm. om lov til at stille indsamlingsbøsse samt infoplakat op.
    Man sørger for at hente bøsserne en gang imellem og sætte en ny.
    Pengene sættes ind på et kontonummer.

Man kan også donere et pengebeløb inde på hjemmesiden som privatperson eller firma. Du overføre bare penge fra din netbank, husk og skriv dit navn så du kan komme på donationslisten på hjemmesiden.

Der mangler virkelig penge hvis arbejdet skal kunne fortsætte. Så det er dejligt hvis du vil hjælpe.

• #2   4. jun 2007 Der er hverken penge eller tid til at kontakte samtlige butikker, dyrlæger mm i hele Landet. Forløbig er vi nogle få frivillige der hjælper Anita og der er ikke mange penge i kassen, så der er virkelig brug for hjælp.

• #3   4. jun 2007 Undskyld mig og jeg bliver nok hamrende upopulær nu, men jeg har forgæves forsøgt at få Anita fra Dogsdating til at skrive/forklare hvad pengene helt præsist går til.
    Når man spørger om dette, får man simpelthen de værste svar fra hende tilbage om at det tilhører hendes privatliv.Hun siger at hun surfer hele dagen ( 24 timer i døgnet) på nettet efter hundehandlere, for så at anmelde dem. Det gør vi andre jo også, forskellen er vel blot at hun så ringer/ skriver til politiet. Folk er jo efterhånden blevet så gode til at spotte hundhandlerne på nettet.Det forbavser mig meget at Anita, tror at hun skal aflønnes af Dogsdating, for jeg troede faktisk at hun var en rigtig ildsjæl, der ikke kun tænkte PENGE PENGE hele tiden. Masser af foreninger/fonde har jo folk som er ildsjæle og tilbyder ulønnet arbejde.
    Men bedøm selv, jeg har studeret hjemmesiden Dogsdating ganske mange gange, og mener da at det er ret og rimeligt at man forelægger sit regnskab offenligt.

• #4   4. jun 2007 hvad er dogsdating?

• #5   4. jun 2007 Gitte H

Jeg kan kun give dig ret.
    Jeg synes det ligner en meget kommeciel hjemmeside.

• #6   4. jun 2007 Hvis i kigger på dogsdating og går ind under donationslisten, så kan i regne beløbene sammen. Hvis jeg har regnet rigtigt giver det 18, 312 kr på et år.
    Dette går til kæmpe telefonregninger, porto, internet og aflønning af webdesignermanden.
    Så er 18,000 godt nok ikke meget.

Skulle det en dag give overskud kunne jeg godt unde Anita lidt løn. Hun laver et kæmpe stykke arbejde og hun er nærmest den eneste der gør noget ved hundehandlen.
    Hun følger jo også op på sagerne og presser politiet.
    De fleste andre dyreorganitationer betaler også løn til en del af medarbejderne.

Men hvis i er i tvivl så gå selv ind og regn beløbene sammen, kig på presselinks, donationslister, Indsamling - tilladelse fra politiet mm - det hele er jo offentliggjort på hjemmesiden.

Men hvis nogen hellere vil støtte ulovlig hundehandel er det da iorden med mig.

• #7   4. jun 2007 Ja, man kan jo håbe det bare er det der nager dem.
    Jeg støtter ihvertfald med glæde anita (Dogsdating), dyrenes beskyttelse, Inges kattehjem osv.
    Jeg vil gerne være med til at stoppe dyremishandling, det er bare min holdning.

• #8   4. jun 2007 Mener at man skal have tilladelse fra politiet til at opsætte diverse indsamlingsbøsser. Man kan ikke bare sætte en masse ud hos forskellige dyrlægere etc.
    Men det står måske forklaret på siden?
    Må nok hellere lige gå ind og kigge.
    Hilsen
    Inge-Merete

• #9   4. jun 2007 Der er tilladelse - det står på hjemmesiden og der står også hvad de indsamlede penge må bruges til. Der er en reviser der tjekker kviteringer og sørger for at alt er iorden.

• #10   4. jun 2007 Hvis jeg skal opsætte nogen form for indsamlings-bøsser skal jeg ansøge i min egen politikreds
    Jeg kan ikke påberåbe mig at der er givet tilladelse i en anden by.

• #11   5. jun 2007 På politiets hjemmeside findes der retningslinier for offentlige indsamlinger.
    Denne indsamling er lavet af en komite og der skal bare søges tilladelse i en politikreds hvor en af medlemmerne af kommiteen er bosat og så meddeles i hvilke område der samles ind og dette er en landsindsamling.
    Se evt. politiets hjemmeside.

• #12   5. jun 2007 Der er andre regler hvis det foreksempel er en forening der skal samle ind.

• #13   5. jun 2007 Gitte H
    Du har fuldstændig ret , også jeg har haft kontakt til Anita og det var meget ubehagelige mail jeg fik fra damen .

• #14   5. jun 2007 Sabina A

Du glemmer lige, at regne de reklameindtægter med hun har på siden.
    Siden er jo helt fyldt med reklamelinks.
    Det er det jeg mener med kommeciel.

Men fred være med det, der er jo efterhånden så mange kommercielle foreninger.

• #15   5. jun 2007 Jeg støtterogså Inges Kattehjem, men ikke dyrenes beskyttelse da mig og andre har oplevet så magne gange ikke at være blevet taget seriøs af dem..

• #16   5. jun 2007 Mette R - Der er to forskellige regnskaber på Dogsdating/kennel delen og på hundehandlerdelen.
    Så det har ikke rigtig noget med hinanden at gøre.
    Hundehandlerdelen er jo først kommet til senere. Måske burde det ligge på to forskellige hjemmesider.

Ratster Zoo- Jeg er heller ikke enig i alt hvad dyrenes beskyttelse gør, F. eks. mener jeg ikke de gør nok for at stoppe ulovlig hundehandel.
    Men jeg syntes til gengæld der er mange ting som de håndtere godt.
    De er nogen af de største og kan derfor nemmest påvirke politikerne mm. Så derfor støtter jeg dem.

Hvis man er medlem har man jo også mulighed for at angagere sig og påvirke beslutninger mm. Det har man jo ikke hvis man trækker sig.

Folk vælger jo selv hvad de vil støtte og hvor de vil hjælpe.
    Denne tråd er lavet for at spørge om nogen vil hjælpe dogsdating, hvis i ikke ønsker det, kan i jo bare lade være.

• #17   5. jun 2007 Sabina A - jeg har ikek været medlem og kan derfor heller ikke trække mig.. Og jeg er medlem da jeg ikke gider støtte dem pga mine dårlige erfaringer..

Det samme med alle dyrs ret...

• #18   5. jun 2007 Ok, man bestemmer jo som sagt også selv hvad man vil støtte.

• #19   7. jun 2007 Der står jo hvad pengene fra indsamlingen skal gå til, politiet følger med og skal se regnskabet fra reviser.
    Kig inde på hjemmesiden.

• #20   7. jun 2007 Sabina A
    Det er ikke kun hvad pengene bruges til det handler om .

Det handler lige så meget om at der fa Dogsdatings indehavers side ikke tales ordenligt til andre mennesker .
    Det går igen i flere af ovenstående indlæg.

Og taler man ikke ordenligt til andre mennesker og omtaler man ikke andre dyreorganisationer pænt , er der mennesker som tager afstand fra en , det er det du ser her .

Hendes holdning skinner endda igennem i en sætning skrevet af dig ...Citat "hun er nærmest den eneste der gør noget ved hundehandlen."

Hvad er da det for noget sludder , der er mange andre mennesker i Danmark som gør noget for hundene . Men Dogsdating mener de er de eneste som gør det rigtigt , og det er atter en holdning man ikke kommer langt med.

• #21   8. jun 2007 Det er ikke hendes holdning, men min. Jeg er selv medlem af diverse dyreværnsforeninger og de gør et kæmpe arbejde inden for andre områder, men de er desværre ikke så ihærdige når det kommer til hundehandel.
    Håber de kommer efter det.
    Og sæ´fø´li skal man da tale ordentligt, men Anita er en skrap og meget travl dame og det kan da være hun ikke har talt pænt til alle. Men det kan jeg jo ikke gøre noget ved, jeg støtter og hjælper hende fordi hun er rigtig dygtig og ihærdig, når det gælder om at stoppe ulovlig hundehandel.

• #22   11. jun 2007 Sjovt at i mener så mange gør noget , hvem ???

Har i overvejet hvor meget det koster at drive dogsdating ???

telefon opkald til ind og udland, ture rundt i landet, hjemmesiden mm.

Hvad gør i selv lige nu ???

Ja det kan være hun er skarp, men det er nu også en skarp verden, med de folk der handler med hunde.

Hvad når vi donerer penge til div andre ting, kan vi så altid læse og se hvad de bliver brugt til ?????

Ja undskyld, men Antia gør nu et kæmper stykke arbejde, hatten af for det.

Kommentér på:
Hjælp Dogsdating/ Stop hundehandel

Annonce