{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Vi tog et valg... {{forumTopicSubject}}

Jasmin er flyttet -

Jeg har tidligere skrevet herinde omkring de problemer der opstod i vores hundeflok da Jasmin pludselig så sig ond og hadefuld på Tronja... Med store skader til følge -

Først var min reaktion - ( udover frustration... ) at hun måske havde bedst af at få ro... Men det var ik muligt for mig - Min elskede lille pige -

Men Jasmin har haft en usikker opvækst - og oplevet ting som hunde ikke burde opleve - meget af det kender vi slet ik til - men kan læse udfra hendes reaktionsmønster etc -

Vi blev tilbudt at sende hende i vagttræning - og så ud og gå vagt - men igen - jeg kunne ikke - det føltes ikke rigtigt indeni -

Så Jasmin blev her - Mente at der MÅTTE findes en anden løsning -

Så begyndte stille og roligt at kigge efter den perfekte familie til hende... Og en kontakt for et par uger siden - sagde mig at HER sku jeg kigge videre og snakke mere - så vi holdt kontakten og har talt en del over de sidste uger...

De bor i Jylland - ( vi Falster ) så bare lige at kigge fordi sku planlægges og passes ind -
I telefonen fortalte jeg om ALLE de problemer de ville få med Jasmin - Penslede ud for dem hvor vigtigt det var at de vidste hvad de går ind til med sådan en hund...
Forklarede om de træningsmetoder vi bruger på hende - og hvor vigtigt det er at visse træningsmetoder ALDRIG bruges til / på Jasmin

Ja - men kan vel sige at jeg prøvede at "skræmme" dem, - Men de kiggede vist bare ind i hendes øjne på billederne - og vidste at de MÅTTE møde hende -

Ig idag var så dagen,,,

Herhjem kom et SKIDE sødt par - og efter meget kort tid vidste jeg bare at det her var ok...

De var indforstået med kontrakten - og vi gik ud og jeg vidste de sider hun har af dårligdomme - som der skal fokuseres på i træningen - Og ellers brugte vi bare nogle timer på at tale hund - især Jasmin -
Og vi tog beslutningen at de var de rette for Jasmin og Jasmin den rette for dem -

Så nu kommer hun ud og er alene hund - som hun har allermest brug for, - og skal vænne sig til katte - og det at være den eneste om opmærksomheden -

Vi har talt om at de opretter hende herinde - ville jo være dejligt -
Og ellers skal vi med sikkerhed på Jyllandtur til sommer - og der skal vi med garanti også en tur forbi Jasmin

Så nu håber vi at alt går efter planen - og at det hele bare kører på skinner -

Hvor svært det end er og var at tage denne beslutning og sende hende afsted - så var det for Jasmins skyld at jeg har taget dette valg -

Først følte jeg at jeg gav op, - men nu siger jeg til mig selv - at jeg var det bindeled - som Jasmin sku bruge - fra sin dårlige barndom, - til sit voksen liv...

Her blev hun fedet op, - lærte om tryghed - og at man kan stole på folk -

Nu er hun forhåbentlig landet der - hvor hun skal videreudvikle sig - opleve livet - for tilsidst at blive tudsegammel og gråmulet - ss -

Fantastisk er hun ihvertafld - og jeg håber ( og tror bestemt ) at jeg har taget dethelt rigtige valg for min lille pige...

Tusinde KnuZz til dig Jasse pigen -

Julie... ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi tog et valg...
Kommentér på:
Vi tog et valg...

Annonce