644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Vackertass halo Edition holdbarhed og kvalitet? Vackertass halo Edition holdbarhed og kvalitet?

Har forelsket mig seriøst i en Vackertass halo Edition donut kurv til Mille...

Men har tidligere været ret uheldig med kvaliteten på selv dyre kurve, så derfor håber jeg inderligt på at en af jer har/har haft sådan en kurv og vil dele jeres erfaringer i forhold til kvalitet, holdbarhed og om den er pengene værd!

Mine spørgsmål er:

Er stoffet et der fnuldre? Ser det nemt meget støvet ud/tiltrækker støv/skidt? Hvordan er kvaliteten af stoffet og meget vigtigt, hvordan er fyldet i kurven?! Er det sådan at den "krans" der er rundt om til at ligge hovedet på nemt bliver "lagt ned" efter et par måneders brug? Og er puden i kurven syet fast og er puden tyk, mellem eller tynd? Er det en kurv der er pengene værd og vil du anbefale den?

Hvis der skulle sidde nogen med viden om en genial donut kurv på Ca 70ø plus minus (til 12kg, 40cm fra nakke til hale fransk forkælet bulldog smiley ) så tages dette imod med kyshånd! (skal være en rund eller oval donut kurv da de foretrækkes af primadonnaen)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vackertass halo Edition holdbarhed og kvalitet?
  • #2   31. aug 2019 Den har Coco. Hun fik den for cirka 1,5år siden, jeg har haft den i vaskemaskinen en enkelt gang fordi hun kastede op i den...

Vasken tog den fint, den tog self en KRIG om at tørre..! Jeg tog midterpuden ud og vaskede for sig, den var der også bræk på...
    jeg har en anden donutkurv hvor man kan tage pøllen ud af uld-coveret, det er smartere end vackertass' som ikke har en lynlås til det.

Fnugger kurven? Nej, men i og med at det er uld så samler den hår som er svære at få af, min fælder ikke meget, så det er ikke et problem her, men har man en langshårshund som fx collie kunne jeg se et problem.

Alt det jeg skriver her er skrevet med det forbehold at Coco ikke slider synderligt på sine ting. Hun graver ikke i sin kurv og hun ligger forholdsvist stille, når hun ligger i den.

Personligt ville jeg nok tage en af deres udgaver med bomuldscover en anden gang, ulden er lidt for varm for Coco og som sagt så er den svær at støvsuge.

• #3   31. aug 2019 Nå forresten ift dit sidste spg om anden donutkurv, så vil jeg sige den Coco har haft siden hun var hvalp er super!
    Den er fra Trenddog på Østerbro, er ret sikker på de stadig har dem. Den er i et miksmateriale uld/lærred el.lign. Og så kan man som nævnt ovenfor lyne både pøllen og puden ud af coveret ved vask.
    Jeg kan ikke huske mærket, men jeg kan huske at farve-navnet var noget i stil med "storm" eller sådan noget smiley

• #4   31. aug 2019 Det vil jeg klart prøve at kigge på, tusind tak smiley

• #5   31. aug 2019 Øv, deres Web shop er selvfølgelig lukket midlertidigt..

Mille er iøvrigt typen der kradser i sin kurv for at rede seng smiley

Hvordan er fyldet i kurven egentlig? Falder den sammen? Og falder den kant sammen?

• #6   31. aug 2019 Ved du iøvrigt hvor man kan købe Vackertass i bomuld med levering til dk?

• #8   31. aug 2019 Nej da, øv!

• #9   31. aug 2019 Kan nu nok næppe komme over for at købe kurv, bor i Randers.. Er nok liiige langt nok..

Men ringede til dem der havde Vackertass kurven til salg som sagde lad vær, du bliver træt af det men fortalte at der kommer miacara donut kurv omkring jul i SUPER kvalitet.. Så jeg kigger videre og ellers venter jeg indtil da smiley

• #11   31. aug 2019 Har ikk Facebook, hvilken hjemmeside har de? Kan ikk finde en webshop..

• #13   31. aug 2019 Fandt ud af at barks bones blot er blevet købt af to andre "butikker", og genåbner i næste uge regner de med.. De har iøvrigt nogle gode lærreds donut kurve sagde hun smiley Hun ville ringe tilbage mht pris og størrelse, farve mv..

Tak for tlf nummeret smiley

• #14   31. aug 2019 Okay, der er sker så meget smiley Tydeligvis meget sjældent jeg køber ting til min hund efterhånden smiley

Nå men vackertass har en hjemmeside selv, UK-based, det var der jeg købte min og der havde de også nogle af (tror jeg da?) bomuld - i hvert fald ikke uld smiley

• #15   31. aug 2019 Hende hvor jeg har set den Vackertass kurv sagde hun sys jeg skal vente på at miacara kommer med deres donut kollektion - enten venter jeg på det eller bestiller på Www.padsforall.de eller www.sabro.de

• #16   31. aug 2019 As se lige den her, bliver den jeg køber.. Fuck den er fed også i uld smiley

https://www.collaredcreatures.com/collections/deluxe-cocoon-beds/products/grey-deluxe-comfort-cocoon?variant=13373130702960

• #17   31. aug 2019 Den ser MEGA lækker ud!
    Den ville dog være et veritabelt mareridt for Coco smiley Alt for varm og med "låg" på (man er typen der ligger OVEN på dynen smiley )

• #18   31. aug 2019 Ja så ville den klart være for varm!

Ved du hvordan mht told/moms? Betaler man et samlet beløb på shoppen (uk) også risikere man ikk at få en "bøde" oveni hvis den bliver snuppet i tolden eller hvordan foregår sådan noget egentlig? Har aldrig prøvet at bestille fra udlandet andet end amazon og zooplus..

• #20   31. aug 2019 Det gør jeg - bestiller imorgen eller i aften smiley Tak for hjælpen! Så kan jeg også nå at købe en mere hvis den er et mega hit..

• #21   31. aug 2019 Er virkelig spændt på at se hvad Mille siger til at den har "tag" på.. Men i og med det er en donut kurv i uld kan det ikk gå helt galt - hun ELSKER sine lammeskind (den forkælede tøs har et i hver af sine 4 kurve, et i buret og et i sengen.. Forkælet much?!)

Kommentér på:
Vackertass halo Edition holdbarhed og kvalitet?

Annonce