Stamtavle EBKC Stamtavle EBKC
Er der nogle der har forstand på stamtavler.
Jeg er lidt uvidende på området og kan læse mig frem til at en DKK må være det bedste, men hvad så hvis man kigger på en hund hvor der følger en med fra European Bully Kennel Club, er den god nok? Vi ønsker en EB som vi har haft tidligere den var dog uden ( ja vidste ikke bedre dengang)
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 73 Hunde: 5 Emner: 34 Svar: 2.369
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Sælger har fremsendt stamtavler har nu forespurgt om de har dokumentation på hofter etc som de har oplyst skulle være checket
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 67
Hvad er CDA?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.132
Jeg er meget lidt imponeret over bulldog klubben/DKK og hundeweb er ikke meget bevendt når det kommer til EB. Men tag en snak med Mette som har Moloshuset.
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Hvad er CDA og HUU?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.132
Jeg kan ikke huske hvad HUU rent faktisk er ,lige nu.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.728
Med de farver, som I siger hvalpene har, kunne man godt mistænke, at I har kigget på Old English Bulldog (OEB), som har en noget anderledes forhistorie end den engelske bulldog, og dermed også andre problematikker i forhold til sygdom, temperament, lovlighed i forhold til hundeloven osv.
Hvis I vil have en engelsk bulldog, efter forældre som er sundhedsundersøgt, hos seriøs opdrætter, som arbejder målrettet efter at få en sundere engelsk bulldog, så er det Molosshuset I skal have fat i. Hvis ikke Mette venter hvalpe, kan hun måske guide jer i retning af en seriøs EB opdrætter.
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.950
I princippet kunne i registrere jeres gamle hund i den klub.
Hvor seriøs og troværdigt synes i det er?
Stamtavle EBKC