4.230 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Stamtavle EBKC Stamtavle EBKC

Er der nogle der har forstand på stamtavler.
Jeg er lidt uvidende på området og kan læse mig frem til at en DKK må være det bedste, men hvad så hvis man kigger på en hund hvor der følger en med fra European Bully Kennel Club, er den god nok? Vi ønsker en EB som vi har haft tidligere den var dog uden ( ja vidste ikke bedre dengang)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamtavle EBKC
  • #3   18. aug 2019 EB er det engelsk buldog? Hvis ja så ville jeg helt bestemt anbefale DKK hvor du på hundeweb kan se sundhedsstatus på hundene i linjen

• #5   18. aug 2019 Ja vi snakker Engelsk bulldog, vi havde Mokka i 12,5 år og elsker racen over alt trods dens skavanker. Vi var heldige med hende, men vil gerne prøve at lave et godt forarbejde denne gang, da vi kender til flere mindre heldige bulldogger.
    Sælger har fremsendt stamtavler har nu forespurgt om de har dokumentation på hofter etc som de har oplyst skulle være checket

• #11   18. aug 2019 7#

Hvad er CDA? smiley

• #12   18. aug 2019 Der bør i hvert fald foreligge tests af hofter , albuer, knæ, luftveje og ryg.Samt HUU og cystinuria.

Jeg er meget lidt imponeret over bulldog klubben/DKK og hundeweb er ikke meget bevendt når det kommer til EB. Men tag en snak med Mette som har Moloshuset.

• #13   18. aug 2019 Hvalpene er blå/brun eller sort/brun, sort tri.
    Hvad er CDA og HUU?

• #15   18. aug 2019 Hvalpene er fejlfarvede men det kan så være hvad det er. Så længe de ikke bliver markedsført som noget helt unikt og derfor er dyrere.

Jeg kan ikke huske hvad HUU rent faktisk er ,lige nu.

• #21   20. aug 2019 Er det overhovedet en engelsk bulldog som I har kigget på ?

Med de farver, som I siger hvalpene har, kunne man godt mistænke, at I har kigget på Old English Bulldog (OEB), som har en noget anderledes forhistorie end den engelske bulldog, og dermed også andre problematikker i forhold til sygdom, temperament, lovlighed i forhold til hundeloven osv.

Hvis I vil have en engelsk bulldog, efter forældre som er sundhedsundersøgt, hos seriøs opdrætter, som arbejder målrettet efter at få en sundere engelsk bulldog, så er det Molosshuset I skal have fat i. Hvis ikke Mette venter hvalpe, kan hun måske guide jer i retning af en seriøs EB opdrætter.

• #22   20. aug 2019 Ebkc er en af de organisationer der registrere og laver stambøger ud fra et par billeder sendt over nettet og selvfølgelig en indbetaling.
    I princippet kunne i registrere jeres gamle hund i den klub.
    Hvor seriøs og troværdigt synes i det er?

Kommentér på:
Stamtavle EBKC

Annonce