{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering til hvalpe..
  • #1   23. maj 2007 køb noget legetøj som du tager frem og leger med sammen med hende, også pakker det væk igen når i har leget lidt.

• #2   23. maj 2007 Tager Tilde med uden for i den friske luft, hvor jeg leger med hende, og jeg træner med hende, med godbider..
    Træner så sit, dæk, stå, plads osv. osv.

Det er meget bedre end en gå tur ( self lufter jeg hende også)

• #4   23. maj 2007 Jeg har også gjort det, at når vi har været udenfor og hygget os efter at jeg er kommet hjem, ligger jeg små rigtig gode godbidder rundt i huset og så skal hunden finde dem.. Det kan være nemme steder i starten og lidt svære steder jo hurtigere hunden finder dem..
    Der er også altid den mulighed at hunden skal vælte noget for at få en godbid, det kan være en skål eller et glas til at starte med og senere en flad ting (underkop eller andet)

• #5   23. maj 2007 leg er jo altid godt, og ja det med at kaste godbider ud på grasset, eller bare indenfor på gulvet, så skal den bruge sit hoved for at finde det, det har den rigtig godt af... eller en plastik flaske med godbider i, så skal den selv rulle rundt med den for at få godbidderne ud...

• #6   23. maj 2007
    Køb en kong. Den er virkelig et hit herhjemme og hos mange jeg kender.

(link fjernet)

Du kan fylde den med hvad som helst. Jeg bruger peanut butter, bananmos, torskerogn, leverpostej, kylling/ris osv :o)

Kommentér på:
Aktivering til hvalpe..

Annonce