689 visninger
|
Oprettet:
Cavalier King charls spaniel {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen Jeg er meget intreseret i en Cavalier King charls spaniel hvalp Er der nogen her, som kan anbefalde , en meget god kennel? Eller hvalpe sælger? Hvalpen skal være 110 % Stue opdræt, og ikke, noget med, lade/bur.. og helst heller ikke nogen med flere- mange- racer/hunde.. opdræt... Bedst med et lille seriøst familie/stue opdræt Og meget gerne, i nærheden af Hirtshals, 7200 Billund, eller København
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
Ovenover kan du se en liste over opdrættere, hvis du selv vil kigge lidt rundt.
Man skal dog være opmærksom, for cavalieren døjer med en del sundhedsproblemer, og det er ikke alle, der erkender dette og får lavet de nødvendige sundhedsundersøgelser.
Jeg husker specielt Joy De Vie fordi hun har været her på HG - www.kennel-joydevie.dk
Der bliver testet for Endocardiose, SM/CM, EFS, CCS osv.
Det vigtigste er at gøre et godt forarbejde og undersøge sundheden i linjerne, for det er en problematisk race hvad dette angår. Jeg ville smide mine geografiske præferencer fuldstændig væk, og så kun kigge på, hvor du kan finde noget, der er i orden. Det er SÅ vigtigt hvis det absolut er den race, man vil have.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.442
https://bricksite.com/Cavaking
En af de ældste kenneler indenfor racen. Hundene bliver tjekket i hoved og røv inden avl og du har din opdrætter med testen af hundens levetid hvis det er det du ønsker.
Det ligger så hellere ikke alt for langt væk fra Billund.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 4
Cavalier King charls spaniel