5. sep 2006 Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
Tror på hvalpe om ca. 4 uger {{forumTopicSubject}}
Nu tror jeg virkelig på, at Mirah er drægtig. I morgen er det 4 uger siden første parring. Hun sidder ofte nu og kigger frem for sig med sådan et 'goofy' udtryk i øjnene. Øjnene bliver blanke og lidt lukkede, og hun vil så gerne nusses hele tiden.
I dag har hun ikke haft den store appetit, så hun har fået sin mad i flere små portioner, og så er det da gledet ned. Jeg er begyndt at fodre med halvt hvalpefoder og halvt voksenfoder + 3 vitamin- og mineralpiller hver dag, så hun får noget at give videre til hvalpene.
Hun er også begyndt at lægge sig ud, og det er begyndt at se sjovt ud, når hun sidder, for bagbenene stritter hver sin vej, så hun sidder direkte på rumpen. Hun virker dog ikke øm, når jeg mærker hende igennem, men det er fordi maven fylder, når hun sidder. Hun elsker at få massage på ryg og nakke.
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
Tillykke, mormor.........jaaa, det blir du jo :O)
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
Se det med billeder - pas på, hvad du siger hehe... Jan, det søde væsen, har lige lagt en reklame foran mig med et kæmpe, fedt kamera fra Canon i. Det er et digitalt spejlreflekskamera på 10 megapixels, og jeg skal komme efter dig, skal jeg... Sådan et har jeg ønsket mig længe. Men... det koster altså 6000 bobs. Ved ikke helt, om det var hans måde at sige tillykke med specialet på *S*. Måske jeg skulle skynde mig at sige ja tak.
Jeg glæder mig så meget til at få de små sorte kræ til at futte rundt om benene på mig og til at sidde og kæle med de små pelsdyr, mens Mirahmor ligger ved mine fødder og holder øje med hele verdenssituationen.
Det bliver så sjovt at se, hvad Lykke siger til at blive storesøster.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
apr 2006
Kan jeg godt forstå.....sådan små varme snuder og mavser er da ikke til at stå for....
sep 2006
Godt, 'søs'. Du skal nok få billeder... Hold fast, vi kan altså få mange grillbøffer og god rødvin for det kamera... uhh... men det er altså fristende, når jeg nu så godt kan lide at fotografere.
Er blevet lidt træt af mit Olympus, for der bliver mange rystede og slørede billeder - og nej... det er ski nok ikke kameraet, der fejler noget hehe...
apr 2006
sep 2006
sep 2006
Tror på hvalpe om ca. 4 uger