Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kendskab til Kennel Dittmer?
  • #2   6. maj 2019 https://dk.trustpilot.com/review/kenneldittmer.dk

Det siger ligesom alt!

• Yrsa E
    Yrsa E Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   6. maj 2019 De har pudler, og er ikke medlem af DKK.

• Yrsa E
    Yrsa E Tilmeldt:
    maj 2019

#7   6. maj 2019 Tak for jeres svar. Nu når jeg kigger på Trustpilot og diverse tråde og fora bliver jeg da helt sikkert bekymret. Grunden til jeg endte med at kigge hos dem var fordi det var det eneste sted, der havde en dværg puddel tæve som var klar til at blive afhentet indenfor kort tid. Beslutningen om at få hund har været længe undervejs. Nu er hele familien klar, nu skal det være.

• #9   6. maj 2019 I er simpelthen nød til at have is i maven, og vente til den rette hvalp fra den rette opdrætter dukker op.
    Ditmer er en klam hvalpefabrik.

• Yrsa E
    Yrsa E Tilmeldt:
    maj 2019

#12   6. maj 2019 Jeg har tjekket DKK’s kenneler og også dem hos koebhund.dk. De er enten hanner eller solgt. Desværre.

• #15   6. maj 2019 Så det har været en lang proces at få hele familien med på ideen om hund, og derfor skal I absolut have en hvalp lige nu? Hos rigtig mange opdrættere er der venteliste på en hvalp, og det er ikke sjældent at man venter både hele og halve år, nogle gange flere år, på en hvalp.

Men okay, I kan jo købe en hund hos denne hvalpefabrik. Men I får næppe en hund der er sund, hverken fysisk eller mentalt. Så bunker af dyrlægeregninger, men tilgengæld et tidligt farvel (hvilket jo egentlig er praktisk, når hunden nu er så dyr i drift).

• Yrsa E
    Yrsa E Tilmeldt:
    maj 2019

#16   6. maj 2019 Tak, @julie S. Jeg har lavet en lang liste over opdrætterne, og har været i kontakt. Den ledige hvalp i dit link er en konge. Vi vil så gerne have en dværg eller toy tæve.

• #18   6. maj 2019 Yrsa, sådan lidt mere seriøst, hvis I virkelig gerne vil have hund snart, så gå igang med at kontakte alle potentielle opdrættere, og fortæl hvad I søger. Det sker ret ofte at en køber hopper fra, at opdrætter får en hvalp retur eller lign.

Edit: Julie og jeg er åbenbart helt enige i det smiley

• #20   6. maj 2019 hold dig for gud skyld væk fra det forfærdelige sted !!

• #21   6. maj 2019 Yrsa, hvorfor skal det absolut være en tæve ?
    Hvis ikke jeg skulle opdrætte, så ville jeg ikke vælge hund efter køn, så ville jeg vælge den hvalp jeg bedst kunne lide og som passede bedst til mig.
    Du vil gerne have hvalp nu, og du skriver at der stadig er hanner til salg, så måske du skulle rage ud og se på dem.
    Så lærer du også opdrættere at kende og du kan evt. skrives på venteliste til en hvalp.

• #22   6. maj 2019 Og hold dig også langt væk fra kennel Vicky, det er ligeledes en fæl hvalpefabrik

• #23   6. maj 2019 Hastværk er lastværk. Det er lige netop i disse situationer, man ender det forkerte sted, og holder liv i de avlere, der laver skidt.
    Husk, at så længe der er købere, køre butikken rundt.
    Brug hellere tid på, at finde den rette opdrætter, så i har hund i mange mange år

• Yrsa E
    Yrsa E Tilmeldt:
    maj 2019

#24   7. maj 2019 Jeg forstår godt de følelser, der er på spil. Det var af samme årsag, jeg oprettede denne tråd. Når man ikke har erfaring med hvalpekøb, er det en jungle, og det virkede mærkeligt på kennelen. Så tak for alle jeres svar - jeg er blevet meget klogere!

• #25   7. maj 2019 Prøv at kontakt kennel greenhill sensation smiley Jeg ved de venter hvalpe.

Kommentér på:
Kendskab til Kennel Dittmer?

Annonce