{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

hvalpe avls godkendt eller ikk {{forumTopicSubject}}

hva ville i gøre.

hvis jeg finder en tæve med stambog og min også har men han er ikk avlsgodkendt fordi han ikk skal til udstilling men fejler ikk noget har lige været til dyrlæge og han fik et sundheds tjek og han er så rask som man skal være. og hans familie har vundet en masse udstillinger og alt det der,
men fordi min ikk kommer til udstilling og ikk bliver avls godkendt. ville du så købe valpene eller ville du ikk for jeg er bange for at folk tror de er skide syge bare fordi han ikk er avlsgodkendt.
håber i vil svare

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe avls godkendt eller ikk
  • #1   8. apr 2007 jeg ville gå på udstilling og få det sidste til at hvalpene også kunne få stamtavle... smiley men nu har min hund ingenting stamtavle... men havde han, ville jeg gå på udstilling til han havde opnået det han sku

• #2   8. apr 2007 nej der er ikk stavtavle på hvalpene kun mor og far og længere ud i familien

det er jo fordi vi vil kastrere ham inden for et år men vi sys han skulle ha lov til at prøve at blive far nu når han er så glad for damerne

ved godt jeg burde gå til udstilling men sys ikk rigtig det er så vigtig hvis det kun er denne ene gang han får lov

• #3   8. apr 2007 du skal jo bare møde op til en enkelt udstilling - gør da det og vis at du er seriøs og vil det bedste for din race. Men kan nu kun anbefale flere udstillinger, så du kender din hunds fejl og fordele - det kan være til stor gavn for kommende tæverejer, der måtte ønske din han som far til deres hvalpe - så kan man jo læse sort på hvidt om din hund har den deres mangler

• #4   8. apr 2007 Jeg tror nu ikke folk sætter lighedstegn ved ikke avlsgodkendt og syg !
    Men hvis du har papir på din han synes jeg da bestemt du skal få den godkendelse hjem ! Det ville da også være mest fair over for tævens ejer.

• #5   8. apr 2007 Det er da vigtigt for hvalpekøbere der måske gerne vil kende hundens historie og udstille/træne i klubregi

• #6   8. apr 2007 M Kayser *
    hvis nu jeg ville på udstilling med ham hva skal han så kunne inden. for han har jo aldrig været til nogen form for træning men vi starter snart til lydigheds træning

• #7   8. apr 2007 ja oki men hvis nu jeg ville på udstilling med ham hva skal han så kunne inden. for han har jo aldrig været til nogen form for træning men vi starter snart til lydigheds træning

• #8   8. apr 2007 Tag med til Hillerød udstillingen sidst på måneden. Så kan du få dig et godt grin over mig og kamp-pøllen i ringen (vi har ikke styr åp en fis, men det er gået okay indtil nu)

• #9   8. apr 2007 ja nu når jeg hø're hva i har at sige så tror jeg sku jeg tager jeres råd og i hvert fald tager ud og kigger hva det er for noget også det var ring træning. emn er det ikk en god ide at starte med lydighed når han ikk høre særlig godt .
    og hvordan får jeg ham til at stå stille det kan jeg ikk engang når han er til dyrlægen. hihi. men tager ud og kigger det er helt sikkert hvor er det dejligt at der er sådan et sted hvor man kan snakke om det og lige få noget hjælp hvis det her ikk havde været her ja så vidste jeg det jo ikk mange tak for det alle sammen

opg forsat go påske

• #10   8. apr 2007 jeanett B

Du skal altså også have ros for at tage rådene til dig i stedet for at blive fornærmet.
    stort skulderklap herfra

• #11   8. apr 2007 tusin tak alle sammen
    og nej hvorfor skulle jeg blive fornærmet man stiller kun spørgsmål for at få svar og hvis nogle bliver sure eller mobset over jeres svar i stedet for at lytte så sys jeg de helt skulle lade være med at spørge

• #12   8. apr 2007 præcis.
    og du lære heller ikk noget hvis du tror du har ret hele tiden hør hva de andre har at sige det giver stor bonus til sidst det har jeg fundet ud af

• #13   8. apr 2007 tager også hatten af for dig Jeanett - kom du baree tilbage med flere spørgsmål - du kan sikkert også finde en herinde med den samme race, som du kan mødes med på en udstilling, og så lige kan forklere dig hvordan det foregår

• #14   8. apr 2007 det er da kun godt hvis jeg bliver det for har snakket om at få en til i lang tid men nu har jeg fundet ud af at det skal være en tæve i rød samme race og køber hende samme sted

har kun haft posetivt respons hos inge hansen

• #15   8. apr 2007 M Kayser *
    koster det noget og hvor i hillerød og hvornår

Kommentér på:
hvalpe avls godkendt eller ikk

Annonce