{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Og så var tråden væk. {{forumTopicSubject}}

Kan jeg egentlig godt forstå. Der var ikke ret meget medfølelse i den.
Lidt en skam, at man ikke kan skrive her uden at blive nedgjort.
Vi har jo alle sammen engang været nye, og vi har alle forskellige måder at lære ting på. Nogle kan være så heldige, at de kan læse sig til viden, andre skal opleve det selv. Og vi har forhåbentlig alle været unge eller er unge ik???
Det er sgu næsten lige som en religion, det at ville noget med hundeavl.
Og det i et ellers ikke særligt religiøst land.
Den samme fanatisme, og der er kun een måde som er den rigtige.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og så var tråden væk.
  • #2   8. mar 2007 what ??

• #3   8. mar 2007 was?

• #4   8. mar 2007 Hvad gik den gamle tråd ud på???

• #5   8. mar 2007 Ja man skal være hurtig. Den anden tråd som blev væk den nåede JEG ikke at læse, så var den også væk.
    Denne tråd egentlig bare lidt medfølelse til den uheldige hundeejer som nu har slettet tråden igen.

• #6   8. mar 2007 Ja man kan jo skrive inden for grænserne, eller retter lige på kanten, hvis det er det man vil, man kan måske også have lidt medfølelse i stedet for.
    Jeg har selv i dn tid jeg nu har været her stoppet op flere gange inden at jeg har oprettet en tråd. Og der for gør jeg det sjældent.
    Jeg kan desværre ikke linke til den tråd jeg omtaler, for den forsvandt mens jeg var ved at skrive et indlæg til den.
    Men ville virkelig ønske, at vi kunne være lige så rummelige over for hinanden, som de fleste her inde er over for deres hunde.
    Så kunne div. tråde blive ved med at være her, og folk kunne gå ud af dem med mere viden.

• #7   8. mar 2007 ja det har jeg indtil nu heller ikke fundet ud af.. ...

• #8   8. mar 2007 jeg TROR at den tråd hun snakker om, er min tråd, som omhandlede kryptocisme.... blandt andet..

den udviklede sig i den forkerte retning, og der blev sagt ting jeg ikke gad høre på.. så jeg valgte at slette den.

• #9   8. mar 2007 Snow - Sådan er det og sådan vil det nok altid blive ved med at være.

Jeg har været herinde i 2 år nu og vi er nok mange der syntes at siden var bedre dengang, og ja det var den osse, men vi var heller ikke så mange brugere af sitet og derfor bliver det mere personligt og man følte man kendte folk bedre og der var heller ikke denne form for grupperinger inden for race tavle osv..

Idag er vi over 14.000 på sitet og syntes nu taget i betragtning af mængden og forskellige holdninger at det fungerer godt, man kan ikke forvente ud af så MANGE brugere at alle skal være enige og klappe hinanden på ryggen..

• #10   8. mar 2007 Sandie - Nu spørg jeg nok dumt, men hvad betyder det der kryptocisme ?

• #11   8. mar 2007 J & A *Team VufferWomen * det er når en han hund mangler den ele eller begge testikler (at de ikke er faldet ned i pungen)

• #12   8. mar 2007 citat:....den udviklede sig i den forkerte retning, og der blev sagt ting jeg ikke gad høre på.. så jeg valgte at slette den....

Jepp, så skid hul i at andre måske kunne have lært noget nyttigt om alv mv. - næ, nej - men skal sørme kun være sig selv nærmest og kan man ikk liige lide det hele - så pist væk med det!

....igen; andre kunne rent faktisk måske være blevet klogere på nogle ting om avl, import, sygdomme osv.... krist siger jeg bare for en "mig selv nok mentalitet".... ingen "hvor er det synt for..." herfra *SS*

• #13   8. mar 2007 ..alv = avl...

• #14   8. mar 2007 Mette W.
    Jeg er ganske vist 60 år. Men jeg har da stadigvæk troen på at det kan nytte noget, ind imellem at tale til folk om menneskeligehed.
    Eller bliver det at skrive sammen på nette noget som mine børne børn vil tage skade af.GGGGG.
    Vi har alle sammen brug for at stoppe op ind imellem når en debat racer over skærmen.
    Det er jo også det vil helst skal gøre når vi står ansigt til ansigt ikk????

• #15   8. mar 2007 Jeg er fuldstændig enig i at folk skal snakke pænt til hinanden og overholde respekt takt og tone, men jeg ville engtlig bare frem til at jeg desvære ikke tror at det er muligt på et forum med så mange brugere, og ja det er fint med et opråb.. ;o)

Kommentér på:
Og så var tråden væk.

Annonce