{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Har du fået hvalpe eller kender nogen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vi vil gerne købe en hvalp omkring Juni måned, så hvis din tæve eller en du kender lige har fået hvalpe. Ville vi sætte stor pris på et lille "tip" :o)

Vi har Maggie som er en 2 årig Lab/hønse/schæfer blanding.

gerne en lille mellemstor hund men ikke noget krav

Vi håber der er nogen der "ved noget"

smil far Maggie og familie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du fået hvalpe eller kender nogen?
  • #1   6. apr 2005 Hej Maggie + familie.
    Hvilken hund er interreseret i?
    Knuzz

• #2   6. apr 2005 Der mangler lige et "i".

• #3   6. apr 2005 Nå, ok. Men grunden til at jeg skrev, er at vi jo har hvalpe på vej og de vil være klar i juni. Men skriv til mig, hvis det har interesse.

• #4   6. apr 2005 Hejsa Carina

Altså et eller andet sted betyder racen ikke ALT :o)
    det der er vigtigt for os er at hvalpen kommer fra harmoniske forældre og gerne minder om Maggie i temprement dvs. rolig når vi er hjemme, kærlig og stabil psykisk.

Men vil da indrømme en lidt mindre hund end Maggie ville være at fortrække hun vejer 30 kg så måske halvt så stor som hende......Men det er S.... svært for er det bare rigtigt så er det nok ligemeget om den så er lige så stor eller større *LOL*

håber det jeg har skrevet giver mening :o)

• #5   6. apr 2005 *LOL* jeg var liiige lidt lang tid om at skrive......

Carina jeg har en veninde der "avler" Amerikansk bulldog og må indrømme at det nok er lidt for meget "hund" for mig :o)

Jeg syntes det er vigtigt at man ved hvad man "går ind til" (opdragelse træning osv.) og udfra det jeg kender til hendes hunde er det ikke "min" race.....Men syntes derfor stadigvæk det er en MEGET lækker hund :o)

så alt muligt held og lykke med de små vovse basser når de kommer

smil herfra

• #6   6. apr 2005 Hejsa.
    Jo, det giver mening.
    Da jeg ikke kender jer, ved jeg ikke om en amr bulldog er noget for jer. Det er jo ikke en helt let hund. Men jeg kan garantere dig for at hvalpene kommer fra 2 dejlige forældre. Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt garantere noget, for jeg ved ikke hvor mange hvalpe der kommer. Men i kan jo læse lidt om racen og hvis i har lyst kan i så komme og se hvalpene og så kan vi snakke sammen der.

• #7   6. apr 2005 Nå, ok. Jeg fik ikke nået at læse det sidste. Men jeg tager hatten af for at du siger det på forhånd. Vi har det også sådan at vi skal have en lang snak med mulige hvalpe købere, for det er ikke bare en hund til hvem som helst.

• #8   6. apr 2005 Du har helt ret.... Og derfor er det også det der kendetegener en ansvarlig hundeejer eller kommende :o) at man er velovervejet og kender til den specifikke races særpræg. Så det samme til jer jeg syntes det er alfa og omega og sørge for det rette hjem til sine hvalpe:o)

Endnu engang alt muligt held og lykke med de små

Kommentér på:
Har du fået hvalpe eller kender nogen?

Annonce