{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

fødsels/hvalpe-spørgsmålstråd {{forumTopicSubject}}

Ja ja her har i mig så igen smiley

Nu er de RIGTIGE forberedelser til hvalpe gået i gang smiley
Og ne melder der sig selvfølgelig lidt ekstra spørgsmål...

Blandt andet fødekassen...

Har forberedt ca 115x75 cm... Genbruger Athos' gamle kurv, der er en ombygget EU palle... (ja ja jeg er sentimental smiley ) Hun er tryg ved den, ligger tit i den og tænkte "et pat rundstokke i, så kører bussen"

Men nu bliver jeg i tvivl... Hun er scannet til at få et kuld i den større ende.. Og nu bliver jeg i tvivl, om den er stor nok, hvis hun nu får 10 hvalpe?
Hun kan ligge udstrakt som div. guidelines siger, men flere hvalpe vil jo unægteligt fylde mere...

OG så læste jeg et sted (vist i en af CH's tråde), at man skulle forøge tævens mad ½ gang ... men hvornår ?
hun kom på 50% hvalpefoder kort efter parring, og er nu kommet på 100% hvalpefoder 3 gange dagligt... men har ikke øget mængden endnu...
Hun har taget lidt på, hvilket også var planen, da jeg normalt holder hende smal. Men hun er ikke tyk/fed på nogen måde.. kan stadig mærke ribben med lethed, men hun er så småt begyndt at ligne en drægtig tæve.... (For øvrigt ret syret at se sin ellers super smalle og sporty hund sådan smiley )

Hun er i dag på dag 38 smiley
Og mht. str. på fødekasse, er hun 60 cm og vejer normalt omkring de 23 kg smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødsels/hvalpe-spørgsmålstråd
Kommentér på:
fødsels/hvalpe-spørgsmålstråd

Annonce