Fødsel labrador {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
Min svigermors labrador tæve er drægtig og er sat til at føde i slutningen af denne måned .
Jeg har lovet hende at være der hvis hun får brug for mig men jeg må jo indrømme jeg intet forstand har på hundefødsler derfor spørger jeg jer til råds med hvordan jeg griber det an ?
Håber på nogle gode input .
På forhånd tak!!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Hvis det er, så ville råde hende til at få kontakt med en garvet opdrætter (er tævens opdrætter ikke interesseret i at hjælpe med råd og vejledning?). Det ville selvfølgelig være dejligt med en, der også om nødvendigt kunne komme og være der, men bare det at have en telefonisk "livline", hvis man bliver usikker på noget, er jo rart
Og ellers tænker jeg at svigermor ellers har forberedt sig fornuftigt, og alt ellers går nogenlunde efter bogen, så skulle der jo ikke gerne være så meget arbejde til dig, udover at nyde de små
sep 2014
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 131
Men det er desværre sket .
Ifølge svigermor så er dyrlægen der telefonisk hvis det skulle være nødvendigt .
Det er også første gang for svigermor og kender jeg hende ret så vil hun gå i panik og stor tude så det kommer nok til at hænge på mig .
Tævens opdrætter har der aldrig været kontakt til .
Og får hende nok ikke til at kontakte nogen .
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
sep 2014
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 131
Men jeg ringer hvis jeg bliver i tvivl om noget .
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Ind efter at det ikke går godt. Feks modermælkserstatning og puppyboost. Hold op jeg har oplevet mange desperat leder efter sådan i weekenderne.
Fødsel labrador