{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Fødsel labrador {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Min svigermors labrador tæve er drægtig og er sat til at føde i slutningen af denne måned .
Jeg har lovet hende at være der hvis hun får brug for mig men jeg må jo indrømme jeg intet forstand har på hundefødsler derfor spørger jeg jer til råds med hvordan jeg griber det an ?
Håber på nogle gode input .

På forhånd tak!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødsel labrador
  • #1   19. jun 2017 Det må svigermor vel vide noget om - eller er det også første gang for hende?
    Hvis det er, så ville råde hende til at få kontakt med en garvet opdrætter (er tævens opdrætter ikke interesseret i at hjælpe med råd og vejledning?). Det ville selvfølgelig være dejligt med en, der også om nødvendigt kunne komme og være der, men bare det at have en telefonisk "livline", hvis man bliver usikker på noget, er jo rart smiley

Og ellers tænker jeg at svigermor ellers har forberedt sig fornuftigt, og alt ellers går nogenlunde efter bogen, så skulle der jo ikke gerne være så meget arbejde til dig, udover at nyde de små smiley

• #3   19. jun 2017 Desværre er tæven blevet parret af de forkerte årsager . Hvis jeg havde haft noget at skulle have sagt skulle hun aldrig være parret .
    Men det er desværre sket .
    Ifølge svigermor så er dyrlægen der telefonisk hvis det skulle være nødvendigt .
    Det er også første gang for svigermor og kender jeg hende ret så vil hun gå i panik og stor tude så det kommer nok til at hænge på mig .
    Tævens opdrætter har der aldrig været kontakt til .
    Og får hende nok ikke til at kontakte nogen .

• #5   19. jun 2017 Ok, ja så er der selvfølgelig ikke meget hjælp af hente ved egen opdrætter. Ville bestemt tage imod Isabelles tilbud. Går alt efter bogen, er det jo slet ikke sikkert i får behov for det, men skulle der opstå et eller andet, der gør jer usikre, så er det sgu rart at have en i baghånden, der kan fortælle om man akut skal ræse til dyrlægen, eller om man godt lige kan afvente og se smiley

• #6   19. jun 2017 Tusind tak Isabelle . Håber alt går efter bogen så jeg kun behøver at være der og veje hvalpe smiley
    Men jeg ringer hvis jeg bliver i tvivl om noget .

• #8   20. jun 2017 Køb i det hele taget
    Ind efter at det ikke går godt. Feks modermælkserstatning og puppyboost. Hold op jeg har oplevet mange desperat leder efter sådan i weekenderne.

Kommentér på:
Fødsel labrador

Annonce