{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæve og kvalme
  • #1   14. nov 2006 Havde der været 2, var det vel også lige meget hvilken det var???

Heidi

• #2   14. nov 2006 Det må de kloge nok hellere svare på ;o) Men jeg ville nok også synes det er lidt for tidligt... Men den sidste uge har jo sikkert også været noget anderledes end hun er vant til, men jeg tvivler på at det er pga. graviditeten.. Har hun været sløj, haft klare øjne, stør snude osv?
    Men sikke nogle dejlige hunde du har, og held og lykke med hvalpene når de en gang kommer ;o)

• #3   14. nov 2006 Hej

Cabana: Tak for kombliment, jeg glæder mig meget til de små panda bjørne kommer.

Jeg fik hende kun hjem i går, åh hvor blev jeg ked af det, når jeg så hende. Hun har tabt sig rigtig meget, meget trist og stille. Møg hamrende beskidt, og intet af hendes mad i spanden har hun fået, heller ej hendes piller g alger. Min stakkels pige, blev så enormt glad for at komme hjem. Hvor har vi dog også savnet hende....

Alle paringer har været vellykket, så jeg håber på gevinst 2 Jan. (Pokkers til tidspunkt). Jeg ser lige hvordan hun har det i morgen, og ellers tager jeg kontakt til dyrlægen...

Heidi

• #4   14. nov 2006 hejsa.

Kvalme en ugestid efter parringen er ganske normalt ,men skulle gerne fortage sig efter et par dage ,hvis ikke må du endelig kontakte din dyrlæge, kvalme kan også opstå igen senere i graviditeten ,og er ligeledes normalt der er stor forskel fra tæve til tæve ,hvordan hun har det ,jeg har dog aldrig opdaget direkte opkastninger ,kun hvis en af mine tæver bliver meget forslugne pga graviditeten .=0) der jo somsagt godt kan give meget forstøret ædelyst i perioder og nærmest spiseværring i andre .
    held og lykke med det hele .

knuz Gitte

• #5   14. nov 2006 Heidi - Jeg har oplevet nogle gange at mine tæver kaster op 1-2 uger efter parring.

• #6   15. nov 2006 Jeg ville kontakte dr.dyr. Det lyder ikke som det har været ordentlige forhold hun har været under.
    Stakkels hundepige.

• #7   16. nov 2006 I går morges virkede hun lidt mere frisk, og til aften vimsede hun rundt som hun gjorde før hun tog afsted... + hun spiste lidt mad. Her til morgen er hun klart i bedring har dansede rundt for at komme ud og tisse.

Tak for jeres svar, dyrlægen sagde det samme i tlf. han mente ikke der var nogen grund til at komme, med mindre der ikke skete nogen bedring :0)

Heidi

Kommentér på:
Tæve og kvalme

Annonce