{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.559 visninger | Oprettet:

Ghini og de seks små tigerdyr {{forumTopicSubject}}

Jeg tror de fleste her, efterhånden er klar over, at fødsler ikke altid går som ventet.
Ghini er i nat blevet mor til 6 små tigerdyr, 3 af hvert køn. Den første en han blev født naturligt efter en del timers opblokning og ret svage presseveer.
Fosterblæren på næste hvalp kom ret hurtigt til syne, men ordentlige veer var en by i Rusland, så jeg besluttede ret hurtigt at kontakte vores dyrlæge, der uden tøven bad mig om at komme med det samme.

Ghini fik et par vestimulerende indsprøjtninger, men uden ret megen effekt, så vi var enige om, at det nok var bedst at gøre forberedelser til kejsersnit. Dyrlægen forsøgte at få næste hvalp ud i de få presseveer der var, men den blev ved med at smutte tilbage.

Vi blev også ret hurtigt enige om, at når vi skulle have Ghini skåret op og jeg ikke havde planer om yderligere kuld på hende, kunne hun lige så godt blive steriliseret i samme ombæring.

Klokken 6 i morges var vi hjemme igen med 6 store hvalpe, der alle er fulde af liv og Ghini var bortset fra lidt slingrende gang rimeligt meget sig selv.
Fødselsvægten på de små ligger mellem 350 og 410 gram, det er meget store whippethvalpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ghini og de seks små tigerdyr
Kommentér på:
Ghini og de seks små tigerdyr

Annonce