1.019 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

løbetid, hvornår skille ad? løbetid, hvornår skille ad?

hej det er sådan at min lille pige er kommet i løbetid idag, hun er hævet bagtil og begyndt at bløde.. jeg bor i rækkehus med min far og mor til nabo og de har min hanhund fordi vi kun må have en hund i lejligheden smiley vi besøger dem hver dag og det går jo rigtig fint.. mit spørgsmål er så hvornår vil det være bedst at skille dem ad? altså at lade være med at komme over til dem med min tæve? hun er som sagt lige kommet i løbetid idag, så han viser en smule interesse ved at snuse hende bagtil, men prøver ikke at bestige hende smiley så vil høre om vi kan blive ved med at besøge dem til hun stopper med at bløde eller vil det være bedst at holde dem fra hinanden nu? vi har ingen intentioner om at få hvalpe på hende smiley
på forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid, hvornår skille ad?
  • #2   27. okt 2015 ok super, tak for svar smiley

• #3   27. okt 2015 Jeg ville stoppe nu, og så vente en 4 ugers tid, før jeg lod dem være sammen igen.

Når blødningen aftager, er det hun bliver højløbsk og kan blive drægtig smiley

Så ville stoppe allerede nu - heller ingen grund til at hanhunden når at få færten, og reagerer på det smiley

• #4   27. okt 2015 tak smiley jamen så må de holde en pause fra hinanden smiley

• #5   27. okt 2015 Hos os kan vi have dem sammen i to dage fra vi ser det første blod. Før det kan vi se på hanhunden et par dage før, at processen er i gang.

Derfra er vores skilt ad indtil det er overstået. Vi har prøvet os frem med tiden efter højløbet og det svinger lidt fra gang til gang.

• #6   27. okt 2015 jamen han har gået og snust lidt dagene op til så vi vidste godt at tiden kom snart smiley og vi fandt først ud af at hun var i løbetid nu her da han gentagende gange lige gik hen og snuste smiley men ville lige være sikker på om det ville være bedst at skille dem ad nu eller om de godt kunne gå sammen et par dage endnu smiley

• #7   27. okt 2015 Better safe than sorry... Det er stressende for dem begge at gå sammen, det er tydeligt at se.
    Så det er et godt valg smiley

• #9   28. okt 2015 Hvorfor i alverden skulle man???

Kommentér på:
løbetid, hvornår skille ad?

Annonce