4. apr 2006 Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.334
Hurra for gode hvalpekøbere Hurra for gode hvalpekøbere
Jeg er simpelthen så glad i låget, så I må lige lægge "øjne" til min glædestråd.
I går aftes havde jeg besøg af en familie, som gerne ville have en af mine tævehvalpe. Inden besøget havde jeg været lidt forbeholden overfor dem. Selvfølgelig havde vi skrevet lidt sammen og det lød ganske fint. Men jeg var ikke helt sikker på, hvad de var for nogle.
Min tvivl blev gjort helt til skamme. Sikke nogle søde og kompetente hundeejere. De havde deres voksne hund og deres menneske baby med. Og hvilken dejlig hund - og baby for den sags skyld -
Lige da de kom, fik jeg bare den følelse indeni, at det var de rigtige til en af mine piger. Jeg stoler meget på min mavefornemmelse. Det føltes helt rigtigt, og som samtalen skred frem, blev jeg bare mere og mere glad.
Nu mangler jeg bare at få afsat den ene pige. Hun var egentlig solgt, men der kom lige nogle ændringer i arbejdssituationen i vejen for det. Det ville passe bedre til næste år, så det må være sådan.
Skulle bare lige af med min glæde.
de tre tøser
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.334
apr 2006
jun 2009
Følger: 232 Følgere: 96 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 2.999
apr 2006
Sidder lige nu og overvejer om jeg skal invitere en familie, som henvendte sig i går, på besøg. Jeg havde jo lidt håbet på, at den sidste skulle ud i et agilityhjem, og de er vist mest til lydighed.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.728
Det er lige præcis den proces, som jeg har det svært med. og som gør at jeg ikke skal være opdrætter. For hold da op hvor er der mange useriøse fjolser derude ! Man vil jo gerne at ens hvalpe skal have det allerbedste hjem
PS. Lækre hvalpe !!!
Hurra for gode hvalpekøbere