hvad gør man - {{forumTopicSubject}}
På et af mine jobs har vi to hunde -
Idag fik jeg lige kigget ekstra på den ene - og hun er RUND - en flatoated - som plejer at være RET slank - men nu med bule mave...
Og jeg kommentere dette overfor vores souschef, som siger at det var da skægt at jeg nævner det - for for 2 uger siden havde han og en anden fundet noget der lignede en nyfødt hvalpe udenfor, - og de havde aflivet den - da de var lidt itvivl om hvad de sku gøre, - "den lå bare der" -
Spørger til hvad de plejer at gøre ved de to tævers løbetid - ... ingenting - der er umiddelbart ingen hanhunde - udover naboens -
( kun været på jobbet 3 måneder - og har ik registreret nogen løbetid - men det er også en KÆMPE grund - og hundene er ude hele dagen - og løber ud og ind som det passer dem - )
Så er det jeg tænker -
Hvis omtalte faltcoated er drægtig - kan den jo ikke have smidt en hvalp for 2 uger siden ?? - men den anden tæve kunne måske reelt have været drægtig... på trods af sin høje alder - ( 9 - 10 år )
Ved det ikke - syns sgu det er svært - Kan de reelt abortere en enkelt - og gå drægtige videre - ???
kan bare ikke lide tanken om at den fundne hvalp faktisk var i live, - og hun måske bærer flere - eller har lagt dem udendørs....
Hmmmm....
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
jul 2005
Og fandme - hun er rund - Dog ik voldsomt store patter - men det fik Anna heller ikke før hvalpene VAR kommet - ss -
Og når det så ik er ens egen hund - så er der jo grænser for hvad man kan gøre -
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
jul 2005
Får mad og spiser inde -
Og ungerne er vilde med hundene - bruger en del tid sammen med dem -
Men området er bare stort så de har mulighed for at være på et MEGET MEGET stort område... De har et godt liv...
Men lige den der med om hun evt sku have haft en "mand" på besøg - den ville sagtens kunne smutte...
Og troede faktisk at de enten var strereliseret eller på p sprøjte - - smiler...
jul 2005
Vi er også snart klar til at suse i seng - ss -
hvad gør man -