{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

hvad gør man - {{forumTopicSubject}}

På et af mine jobs har vi to hunde -

Idag fik jeg lige kigget ekstra på den ene - og hun er RUND - en flatoated - som plejer at være RET slank - men nu med bule mave...
Og jeg kommentere dette overfor vores souschef, som siger at det var da skægt at jeg nævner det - for for 2 uger siden havde han og en anden fundet noget der lignede en nyfødt hvalpe udenfor, - og de havde aflivet den - da de var lidt itvivl om hvad de sku gøre, - "den lå bare der" -

Spørger til hvad de plejer at gøre ved de to tævers løbetid - ... ingenting - der er umiddelbart ingen hanhunde - udover naboens -
( kun været på jobbet 3 måneder - og har ik registreret nogen løbetid - men det er også en KÆMPE grund - og hundene er ude hele dagen - og løber ud og ind som det passer dem - )

Så er det jeg tænker -
Hvis omtalte faltcoated er drægtig - kan den jo ikke have smidt en hvalp for 2 uger siden ?? - men den anden tæve kunne måske reelt have været drægtig... på trods af sin høje alder - ( 9 - 10 år )

Ved det ikke - syns sgu det er svært - Kan de reelt abortere en enkelt - og gå drægtige videre - ???

kan bare ikke lide tanken om at den fundne hvalp faktisk var i live, - og hun måske bærer flere - eller har lagt dem udendørs....

Hmmmm....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør man -
Kommentér på:
hvad gør man -

Annonce