553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Norske hunde sider ? Norske hunde sider ?

Hej!

Jeg er på udkig efter en ny hund, og bor i Norge.
Så jeg ville høre, om i ved om nogen salgsside hvor man kan se annoncer af hunde/hvalpe som mangler nyt hjem ? Det skal dog være norske sider, da jeg som sagt bor i Norge smiley

Det er især "Polar" hunde jeg er på udkig efter - (Sibirian Husky, Alaskan Husky, alaskan malamute osv. ).
Kigger primært efter prisklassen 2500 NOK, og denne gang ønsker jeg ikke helt race rene hvalpe.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Norske hunde sider ?
  • #1   25. mar 2015 smiley

• #2   25. mar 2015 Facebook må vrimle med omplaceringer i diverse grupper. Prøv at søge.
    Bare husk, at du får hvad du betaler for.
    2500 kr får du i hver fald ikke noget ordentligt for.

• #3   25. mar 2015 Jo, man kan godt få en fin/rigtig god hund for 2500 kr. Hunden skal ikke bruges til avl og den skal ikke udstilles, og den må gerne være en blanding.

Det kommer ikke an på papirerne, om hunden bliver en god hund, men det kommer an på ejeren, og dens opdragelse af hunden og om hunden bliver aktiveret nok.
    Selvfølgelig skal man også være obs på forældrene af hvalpene. Derfor skal jeg se både far og mor af hvalpene.

Jeg har haft 1 raceren hund og to store blandings hunde. Blandings hundene var aldrig syge og fejlede abeslut ingen ting. Hvorimod den racerene hund - en fantastisk springer spaniel, med flot stamtavle og købt for 15.000 kr, - Hun havde konstant problemer med ørerne, fik gigt som 5 årig, hvor det viste sig, at hun havde hofte displasy i D grad, hvilket ingen af forældrene eller bedste forældrene havde. Som 5 årig fik hun også kræft og måtte opereres flere gange. Til sidst som 9 årig, valgte jeg at give hende fred, så hun ikke skulle lide mere. Da var det blevet så slemt, at der løb blod og betændelse ud af hende.
    (Men ud over sygdommene var hun en fantastisk hund! Hun fik fine præmier i udstillninger, og var fantastisk i agility. En utrolig højt elsket hund).
    Så nej, man er ikke altid sikret at få en rask hund, bare fordi den har fine papirer og koster meget.

• #4   25. mar 2015 http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?q=Hund

• #5   25. mar 2015 Tak, men Finn.no er jeg inde på og kigger hver dag, og flere gange om dagen smiley

• #7   25. mar 2015 er mest finn.no eller at du søger på opdrettere osv... søg også på facebook på nogen af hundesidene og evt sette opp en anonse selv , her er en guppe , men er vist ikke så meget gang i den ennå https://www.facebook.com/groups/1545328945684186/?fref=ts

Kommentér på:
Norske hunde sider ?

Annonce