Gravhunde hvalpe x 10 {{forumTopicSubject}}
Nu det ca 6 uger siden jeg viste et billede af mine "hvalpe" første gang - dvs. jeg viste et billede af min helt igennem fantastiske tæve som var højdrægtig..
Fødslen gik i gang fredag formiddag og var færdig fredag kl 22.20.
Hun klarede det hele selv uden problemer, var rolig under hele forløbet og hun passer og plejer de hvalpe som var det noget hun havde gjort 100 gange.
Det er mit første eget kuld hvalpe - og sikke en stor oplevelse det er. Både at se hvad ens tæve gennemgår og hvordan de små forsvarsløse hvalpe kommer til og bliver til små frække hunde.
Jeg elsker det !
Husk at se billederne af de 10 banditter
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/82346-ruhaarede_standard_gravhunde_hvalpe
- Og hvad vil jeg dog med dette indlæg? Jeg vil som bare dele min glæde med alle jer andre
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.824
okt 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 173
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
Min ældste vil så gerne have gravhund, hun bor dog endnu ikke et sted hvor det er muligt at have hund ... men jeg viste hende din tæve en dag, og hun var helt solgt ... havde til da ville have en vildtfarvet (kalder I det vist), men hun synes simpelthen din røde var så smuk, så nu tror jeg hun, den dag det bliver, vil lede efter en rød .... ikke at farven er afgørende, det er hunden jo som helhed .. men kunne begge dele gå op i en højere enhed, så tror jeg den bliver rød ...
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.905
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 152
Hanne M: Dejligt at høre - jeg er jo selv helt pjattet med de røde, og beholder også en rød tæve efter Cocio.
Og skønt hvis Cocio kan være med til at være en positiv budbringer for de røde gravhunde - for jeg må indrømme at de ikke er så meget in endnu da folk er bange for det udelukkende er farve..
Heldigvis har Cocio vist at selvom hun er rød er hun ikke bare "farve" hun har vist sit værd på spor(1 pr), grav(1 pr) og udstilling (1 pr exc, ck, cert)
Nu går jeg med en lille drøm om at få hende lavet til jagt og udstillings champion, heldigvis har vi tiden foran os til at nå det hele
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Ej! De er så fantastiske! Hold nu op hvor er de bare søde...Jeg tager gerne alle 10!
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 152
Mht. til at gø - så kommer det rigtig meget an på hvilken stamme man benyttet om de gør meget eller lidt.
Gravhunde hvalpe x 10