{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Åååh den ventetid! {{forumTopicSubject}}

Ja, herhjemme er der stadig ventetid.

Efter "planen" skal vores ældste tæve føde på mandag. Vi har lige fået taget røntgen i dag, 6 smukke hvalpe gemmer der sig derinde bagved.

Det bliver hendes tredje kuld - og vores D-kuld. Lige nu spurter hendes barnebarn, den sidste fra vores C-kuld, rundt ude i haven sammen med sin mor og 'onkel'.
I weekenden tager jeg de to andre tæver, samt hvalpen, med til Sjælland til hvalpetræf sammen med to andre kenneler, mens min mand og vores hanhund (fnis) bliver fødselshjælpere til vores tæve. Det er jo tredje gang, og de andre gange har hun klaret det så flot, så det gør hun givetvis igen. Hun 'plejer' at slippe dem ud 2 dage før termin, så jeg satser på at de kommer på lørdag - mens jeg ikke engang er hjemme!

Det er første gang, vi har 2 kuld på et år, og jeg havde da mine betænkeligheder - især fordi jeg selv er 20 uger henne med barn nummer 2 - men lige nu er jeg bare fyldt af overskud og glæder mig heelt vildt til endnu en omgang små skønne vapsere smiley

De 4 er allerede reserveret, hvis ellers der kommer de rigtige køn ud. Men de første to gange leverede hun 50/50 så jeg satser på, at det nok skal gå smiley

Lige nu ligger hun og puuster ved mine fødder under sofabordet. Det er ikke det sjoveste tidspunkt til at være højgravid - og jeg føler med hende, i øvrigt smiley Jeg tror, de to gravide her i huset går tidligt i seng i aften smiley I får lige et billede med af den kommende mor - taget i 2012, da hun ikke var drægtig, og vandt DKK's udstilling på Bornholm smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åååh den ventetid!
Kommentér på:
Åååh den ventetid!

Annonce