21. nov 2008 Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
Åååh den ventetid! {{forumTopicSubject}}
Ja, herhjemme er der stadig ventetid.
Efter "planen" skal vores ældste tæve føde på mandag. Vi har lige fået taget røntgen i dag, 6 smukke hvalpe gemmer der sig derinde bagved.
Det bliver hendes tredje kuld - og vores D-kuld. Lige nu spurter hendes barnebarn, den sidste fra vores C-kuld, rundt ude i haven sammen med sin mor og 'onkel'.
I weekenden tager jeg de to andre tæver, samt hvalpen, med til Sjælland til hvalpetræf sammen med to andre kenneler, mens min mand og vores hanhund (fnis) bliver fødselshjælpere til vores tæve. Det er jo tredje gang, og de andre gange har hun klaret det så flot, så det gør hun givetvis igen. Hun 'plejer' at slippe dem ud 2 dage før termin, så jeg satser på at de kommer på lørdag - mens jeg ikke engang er hjemme!
Det er første gang, vi har 2 kuld på et år, og jeg havde da mine betænkeligheder - især fordi jeg selv er 20 uger henne med barn nummer 2 - men lige nu er jeg bare fyldt af overskud og glæder mig heelt vildt til endnu en omgang små skønne vapsere
De 4 er allerede reserveret, hvis ellers der kommer de rigtige køn ud. Men de første to gange leverede hun 50/50 så jeg satser på, at det nok skal gå
Lige nu ligger hun og puuster ved mine fødder under sofabordet. Det er ikke det sjoveste tidspunkt til at være højgravid - og jeg føler med hende, i øvrigt Jeg tror, de to gravide her i huset går tidligt i seng i aften I får lige et billede med af den kommende mor - taget i 2012, da hun ikke var drægtig, og vandt DKK's udstilling på Bornholm
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 143 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.530
Vi håber og krydser alt for at det bare kører på skinner og at der kommer 12-14 hvalpe
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
Joeh, han var også fødselshjælper sidste gang, for da skulle jeg på Roskildeudstilling. Vi har bare en særlig evne til at gøre ALTING på een gang her i huset!
Her er for øvrigt et par af fruens børn fra sit sidste kuld
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.779
Her har vi tre-ugers hvalpe tøffende rundt i stuen samt en fem-ugers baby hængende på armen. Livet er skønt
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
Malene - netop, babyer og hvalpe er skøønt
Åååh den ventetid!