{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Tæven tisser når jeg går {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min hund fik for syv uger siden et kuld på seks (hendes andet kuld). Når jeg tager hvalpene (to ad gangen) med ud og gå en lille tur, har hun når jeg kommer hjem - over tisset mit toilet (heldigvis er det da der hun gør det). Er max væk i ti minutter og døren ud til haven står åben når jeg går, så hun kan bare gå derud og gøre hvad hun skal.

Er der nogen der har en forklaring på hvorfor? Om hun stresser eller hvad der sker? Har ikke skældt hende ud, for normalt er hun renlig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæven tisser når jeg går
  • #1   30. jun 2014 Jeg tror ikke der er noget galt, kan måske have fået lidt kulde, ellers spørg dyrlægen. smiley

• #2   30. jun 2014 Har du prøvet at tage hende med ud at tisse inden du tager hvalpene?

• #3   30. jun 2014 Jeg tænker stress over at du tager hvalpene fra hende smiley
    Er dog på ingen måde sikker smiley

• #4   30. jun 2014 Hun bliver nok stresset og utryg når du fjerner hendes hvalpe fra hende.

• #5   1. jul 2014 Så er jeg blevet mere eller mindre bekræftet. For inden jeg skrev her kontaktede jeg dyrlæge.. Men hun gættede også "kun" på at det var stress, hun havde ingen "rigtige" fakta". Så tænkte, ville høre andre og eftersom i mener det samme som hende, så har hun- og i, nok gættet rigtigt smiley
    Tak for jeres svar! smiley
    Mht at ha fået kulde, så nej - så havde hun også gjort det hvis hvalpene var her smiley
    Og ja jeg har været ude med hende inden, og som jeg også skriver - så står havedøren åben så hun bare kan gå ud.

Men tak for jeres bud smiley

Men nu håber jeg det går over når de kommer ud i deres nye hjem, så skal hun bare have lidt ekstra opmærksomhed - hvis det da er muligt smiley

• #6   1. jul 2014 Tag også det hensyn til hende, når hvalpene skal hjemmefra, at aflevere dem over flere dage.

• #7   3. jul 2014 Det gjorde jeg også sidst og den ene skal bo her i tre uger endnu, da køber er på ferie.

Kommentér på:
Tæven tisser når jeg går

Annonce