{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

udlanske hanhund {{forumTopicSubject}}

ha jo leget lidt med tanken... om at frida en gang om et årstid måske skal ha hvalpe.... fordi jeg godt kun tingen mig at beholde noget efter hende... det er godt nok ikke her og nu men en gang ud i frem tiden....( kun vis hendes test for l2hga og hc er som de skal være og hende hd og aa status er være at før vider) ... men nu kommer jeg jo til at spøre mig sevl ad... hvordan og hvorledes med paruing,,, vis man ikke sevl rejser til england med heden... hvordan kan man få sæd hjem og hvad koster det... og er der noget man skal være opmærksom på....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udlanske hanhund
  • #1   26. aug 2006 dyrt - for der er jo også udgifter til inserminering her hjemme - blodprøver for at fastslå hvad der er det rigtige tidspunkt for tæven osv...

mellem 10.000 - 20.000 kr!

• #2   26. aug 2006 Jeg synes nu ikke det er så frygteligt dyrt.

Jeg har jo selv planlagt at skulle have sæd hjem fra England næste gang Maggie skal have hvalpe.

Man skal selvfølgelig betale for selve parringen (sæden) og så skal man betale for at hanhunden bliver tappet (i mit tilfælde koster det 600 pund=ca. 600 kr). Så skal man betale for fragten til Danmark (formodentlig 500-1000 kr, regner jeg med).

Så skal man have taget blodprøver af tæven for at fastslå parringstidspunkt (ca. 1500 kr. for 2-3 blodprøver), men det ville jeg også gøre selvom hun skulle parres naturligt.

Og så skal tæven insimineres (500-1000 kr) evt. 2 gange.

Så jeg synes såmen ikke det er så slemt.

• #3   26. aug 2006 var nem også de priser ..jeg havde høret
    også fordi en sbt paring i englanden koster kun 6000,,,, hvor her hjem omkring 10000,,,så det vil ca blive det sammen....havde jeg lad mig fortælle

• #4   26. aug 2006 Jeg kender en opdrætter som godt nok ville tage sæd hjem fra to hanhunde - pris 30.000 kr!

Kommentér på:
udlanske hanhund

Annonce