1.398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

John A
John A
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

analkirtel betændelse !!!! analkirtel betændelse !!!!

øv øv øv
Har en drægtig tæve, 3 uger henne, en meget sej tøs, hun har fået analkirtel betændelse, og det er sprunget. har været ved dyrlægen selvføglig, Hun kunne fint klare at jeg rensede og klemte alt det ud jeg kunne inden vi kørte til dyrlægen, uden et kny.
Hun har ikke givet nogen tegn på at noget var galt der omme ( tjekker dem ellers jævnligt) men her i eftermiddags, så jeg at hun satte sig og var meget intersertet i de bagerst dele og der kom lige som noget tynd aff ud, så efter og der var en byld kl 08,00 i forhold til ende tarmen.Tog hende under brugersen og så at der var sprunget et hul. !!!!
Tog til dyrlægen med det samme, det er betændt analkiltel som var sprunget, ( vidste jeg godt) Der var ikke mere og klemme ud, fik renset og et skud penselin, penselin med hjem til 10 dage, og penselin crem til at smørre med. MEN hun er drægteig i 3 uge og kan ikke få smertestildne, efter vi er kommet hjem har hun mange smerter, det er ret tydeligt. Jeg kan ikke klare og se hende med så mage smerter. UH hvad gør en klog nu ?? Giver smertestidne og venter og ser hvad der sker ?? eller får fjernet hele maskinen med det samme og får op analkirtlen væk.
Det skal lige siges at det er en ( fandes god avls tæve ) og jeg skulle selv bruge en hvalp lige fra denne parring.
Ja nu er gode råd dyre, kom med dem i har, jeg kan virkeligt godt bruge dem.
e

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  analkirtel betændelse !!!!
  • Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 6 Emner: 8 Svar: 110
    #1   15. apr 2014 Hvis du lader hende operere, så får hun absolut også brug for smertestillende. Det kan være en ret hård omgang at få fjernet analkirtler.

• John A
    John A Tilmeldt:
    apr 2012

#2   15. apr 2014 Ja er klar over at op betyder ingen hvalpe, og da dette er sidste kuld, så betyder det, fjendelse af livmoder, hun har haft slim i livmoderen ved sidste løb, Derfor er det sidste sjance for at jeg kan få en hvalp.
    Det jeg tænker på er , hvad sker der hvis hun får smertestilne ? kommer det igen, lige når hun ligger med hvalpe, tør jeg ????

• John A
    John A Tilmeldt:
    apr 2012

#3   15. apr 2014 undskyld, staver ad ******* til, er så ked af det.

• Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

#4   15. apr 2014 Jeg ville få en dyrlæge til at vurdere hvad der er bedst for hunden. Dyrlægen kan se om der er passage igen - hvis ikke, så er det kun et spørgsmål om tid, inden det er galt igen.

• John A
    John A Tilmeldt:
    apr 2012

#5   15. apr 2014 Alle i dygtige, gæve piger, som ( nogen ) altid skeller ud, håber at i kommer på imorgen tidlig, det er jo lige jer jeg har brug for nu. I kan skælde og smælde, meen man kan altid regne med et godt råd fra jer. Og det har jeg brug for nu.

• John A
    John A Tilmeldt:
    apr 2012

#7   15. apr 2014 Ja lige nu er der hul, og når hun bevæger sig, kommer der nogen gange, aff ligene ud.
    Det der undre mig meget er at det lugter IKKE, der er lidt blod med, når jeg har hjulpet hende.

• John A
    John A Tilmeldt:
    apr 2012

#8   15. apr 2014 Jo det får hun, men det er absulut ikke nok.

• John A
    John A Tilmeldt:
    apr 2012

#9   15. apr 2014 Hvad gør i, når tæven er drægtig og har noget som giver mange smerter.?????
    Lige nu har jeg mest lyst til at sige til DR. dyr, op analsæk, fjern livmoderen, stop hendes smerter, lige meget hvad. OH jeg er ked.

• John A
    John A Tilmeldt:
    apr 2012

#10   15. apr 2014 Nå,ee så må jeg tage den med dyrlægen i morgen tidlig, lige nu sover hun da gudske lov.
    Natten er lang, når man er bekømret for sin hund. Jeg får ikke sovet.

• #11   15. apr 2014 Jeg spørger måske dumt, men kan man ikke give lokalbedøvende (sprøjte og ikke bare lidocain eller lign salve), uden at det skader hvalpene?

• #12   15. apr 2014 Måske spørger jeg også dumt. Men hvorfor må hun ikke få smertestillende når hun er drægtig? Der må vel være flere forskellige midler. Er der slet ikke nogle af dem der kan bruges til drægtige tæver?

• Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

#13   15. apr 2014 Uanset hvor dygtige og kloge folk herinde er, så kender de ikke din hund og kan ikke se, hvor slemt det er. Jeg ville finde den for hunden bedste løsning - og det ville foregå i samråd med en dygtig dyrlæge.

Kommentér på:
analkirtel betændelse !!!!

Annonce