1. apr 2011 Følger: 12 Følgere: 41 Hunde: 8 Emner: 71 Svar: 611
Linjer - Storpuddel og protugisisk vandhund Linjer - Storpuddel og protugisisk vandhund
God Søndag - alle HG'er
Jeg er ved at kigge/overveje min kommende hunderace. Det er endnu ikke besluttet hvornår det skal være - denne gang vil jeg gøre mit forarbejde godt.
Jeg søger en DKK hund - med sundhed og alle undersøgelser i top samt den skal være allergivenlig
Det skal være en hund, der kan fungere som familiehund - men samtidig også skal kunne være min træningsmarker.
Jeg løber agility - og løber pt. med min egen malteser samt mine forældres to løwchen'er.
Min plan var egentlig at min næste egen hund skulle være en løwchen - men nu er jeg kommet i tvivl.
Jeg savner en hund jeg kan have med ud at cykle, løbe, rulle, osv. i mere end 2-3 km af gange.
Min interesse er faldet på storpudlen og den portugisiske vandhund, men så er mit problem linjerne.
Jeg syntes jeg har søgt internettet igennem - jeg har bare ikke kunne finde svar på de forskellige linjer - og om der er forskellige linjer?!
Jeg vil selvfølgelig ud og snakke med opdrætter på nogle udstillinger, men tænkte at I kære HG måske kunne hjælpe mig lidt på vej ift. forskellige linjer - og forskellen på de forskellige linjer?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Linjer - Storpuddel og protugisisk vandhund