{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

parring/iikke hævet {{forumTopicSubject}}

Hejsa ,...

smiley oplevede noget underligt ved min tæve i aften!!! har 3 tæver hvor a den ene lige er stoppet højløb for 6 dage siden,...
?Den anden synger lige på det sidste af højløb,
Men den 3 !!!!! Er ikke hævet men, har lige lagt halen totat til side som da hun blev parret!!!! smiley Hun Bløder ikke, hmmm tænker noget hvid løbetid men kan hun være parrringsklar????? smiley Skal sig Hun lige har været i løb for2 mdr siden???? Og der Snød Hun mig med hensyn til være i Højløb smiley (følte hub aldrig kom det :S)

Nogle der har opleveet Det samme,.... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  parring/iikke hævet
  • #1   16. okt 2013 Jeg har en tæve, der er startet en løbetid, som gik i sig selv igen, for så at komme rigtig i løbetid et par måneder senere. Ikke særlig heldigt for en avlstæve, der helst skal have gode regelmæssige ukompliserede løbetider. Celtia fik da også efterfølgende mærkelige og meget langvarige løbetider, og viste sig svær at få drægtig. På trods af at hun tidligere havde haft et norm størrelse kuld (6 hvalpe) lykkedes det efterfølgende kun at få en enkelt hvalp fra hende.

Jeg har også oplevet en ældre tæve pludselig fik en hvid løbetid, hvor jeg først opdagede løbetiden, da hun lagde halen til side, og min hanhund vågnede op til dåd. Han har garanteret vidst det hele tiden, men var typen, der først reagerede, når det var tiden. Det var heller ikke godt, hun fik efterfølgende livmoderbetændelse og måtte steriliseres en måned senere.

Ikke for at gøre dig nervøs eller ked af det, men jeg har rigtig dårlige erfaringer med ændringer og/eller uregelmæssigheder i løbetider.

• #2   16. okt 2013 Okay, tager det nu ikke helt så tungt,...
    - Har snakket m Andre opdrætter inde for min race der har oplevet det samme smiley
    uden den helt store betydning, Det underligtst er hun logger halen til siden, men hannen ikke er interesseret i hende :S underlig tæve smiley

• #3   16. okt 2013 Altså mine tæver lægger halen til side flere dage, før det er tiden, så det er da muligt, at hannen først reagerer, når det er tiden. Sådan var min han, men de er jo forskellige.

Kommentér på:
parring/iikke hævet

Annonce