1.053 visninger
|
Oprettet:
Stump - Kennel White Snow Star's
28. maj 2008 Følger: 50 Følgere: 50 Hunde: 9 Emner: 101 Svar: 884
28. maj 2008 Følger: 50 Følgere: 50 Hunde: 9 Emner: 101 Svar: 884
parring/iikke hævet {{forumTopicSubject}}
Hejsa ,...
oplevede noget underligt ved min tæve i aften!!! har 3 tæver hvor a den ene lige er stoppet højløb for 6 dage siden,...
?Den anden synger lige på det sidste af højløb,
Men den 3 !!!!! Er ikke hævet men, har lige lagt halen totat til side som da hun blev parret!!!! Hun Bløder ikke, hmmm tænker noget hvid løbetid men kan hun være parrringsklar????? Skal sig Hun lige har været i løb for2 mdr siden???? Og der Snød Hun mig med hensyn til være i Højløb (følte hub aldrig kom det :S)
Nogle der har opleveet Det samme,....
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Jeg har også oplevet en ældre tæve pludselig fik en hvid løbetid, hvor jeg først opdagede løbetiden, da hun lagde halen til side, og min hanhund vågnede op til dåd. Han har garanteret vidst det hele tiden, men var typen, der først reagerede, når det var tiden. Det var heller ikke godt, hun fik efterfølgende livmoderbetændelse og måtte steriliseres en måned senere.
Ikke for at gøre dig nervøs eller ked af det, men jeg har rigtig dårlige erfaringer med ændringer og/eller uregelmæssigheder i løbetider.
maj 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Hunde: 9 Emner: 101 Svar: 884
- Har snakket m Andre opdrætter inde for min race der har oplevet det samme
uden den helt store betydning, Det underligtst er hun logger halen til siden, men hannen ikke er interesseret i hende :S underlig tæve
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
parring/iikke hævet