2.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ann  R
Ann R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

bullterrier miniature bullterrier miniature

hej

ville høre om der er nogen som kender nogen som avler bullterrier miniature eller som har købt en i en kennel de kan anbefale. vi har søgt efter denne race i langtid men det er svært at finde nogen som har dem... er der nogen af jer der kan hjælpe??
vi vil nemlig gerne have sådan en hund af denne race.

hilsen Ann og Mads Thomsen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bullterrier miniature
  • #1   15. sep 2013 Hvad er jeres kriterier inden for sundhed osv???

• Ann  R
    Ann R Tilmeldt:
    sep 2013

#2   15. sep 2013 hvad tænker du præcis på?

• #3   15. sep 2013 Hvad krav har i til avler mht. sundhed ?

• #4   15. sep 2013 Vi har kun haft/har miniature bull terrier.
    Kender i til racen?

• Ann  R
    Ann R Tilmeldt:
    sep 2013

#5   15. sep 2013 jamen vores krav til hundens sund og rask, vi ville blive meget ked af at af anskaffe os en hund og så måtte aflive den i alt for ung en alder.

jamen har læst rigtig meget om den. og har haft hund tidligere af som har været i terrier familien. hvad tænker du da på Minna MBT??

• #6   15. sep 2013 Det var bare om det var en idé at komme ud til en kennel hvor man danner sig et indtryk af racen, ja de kan være meget forskellige men for at høre mere omkring dem.
    Hvor kommer i fra i landet?
    For jeg ved der er minibull folk til udstillingen i Ballerup og de plejer og være søde og rare med at hjælpe og svare på spørgsmål.

• #7   15. sep 2013 Ingen opdrættere kan garantere jer en sund og rask hund, men man kan gøre meget selv ved kun at købe efter sundhedstestede forældredyr smiley

Begge mine har været fra Stubborn Head i Berlin - rigtig god opdrætter med fokus på sundhed og godt temperament smiley

Skal det være en dansk opdrætter eller er I villige til at tage til udlandet?

• #8   15. sep 2013 Så lige at du skrev at du tidligere har haft terrier - du skal være klar over at bull terrier absolut ik ligner de gængse terrier hverken af udseende eller sind smiley

Minna, neeeeeeej vi er overhovedet ik søde, og elsker ik at snakke og fortælle om vores race til alle der gider lytte smiley ;) smiley

• Ann  R
    Ann R Tilmeldt:
    sep 2013

#9   15. sep 2013 minna MTB vi kommer fra Nordjylland så det ville da være fedt hvis der var noget heroppe, dog ikke et krav..

jamen ville bare gerne det var en hund fra DK men hvis dette ikke er muligt er vi og klar på at hente en i udlandet.
    og er helt enig i din kommentar:)

• Ann  R
    Ann R Tilmeldt:
    sep 2013

#10   15. sep 2013 nej det ved jeg godt den ikke gøre men har læst meget om den og kende en gang nogen der havde en alm bullterrier og den var bare så sød og bare en rigtig dejlig hund. ville bare fortælle at vi har ør og ved hvad vi går ind til. både jeg og min mand er også vokset op med hund i hjemmet.

• #11   15. sep 2013 Jeg ved der er kennel enodden i Nordjylland. smiley

• Ann  R
    Ann R Tilmeldt:
    sep 2013

#12   15. sep 2013 okay dem har jeg skrevet til så jeg håber at høre fra dem smiley

• #13   15. sep 2013 Hvis der ellers er nogle spørgsmål så find gruppen på fb;
    Danske Miniature Bull Terrier, der er folket samlet og vi svare gerne. smiley

• Ann  R
    Ann R Tilmeldt:
    sep 2013

#14   15. sep 2013 jeg har desværre ikke fb smiley
    men det kan være jeg kan finde en måde at kigge forbi alligevel smiley

• #15   15. sep 2013 Den eneste kennel jeg kender ligger i skåne.

Men jeg vil aligevel gerne anbefale Hanne og kennel Skybar http://www.kennelskybar.se/default.asp?sida=main&pid=1

Jeg mener at i hvert fald en af hendes hunde er danske, og hun har helt sikkert en masse danske kontakter, så tja du kan jo prøve at skrive til hende. Hendes hunde er super lækre!

• #16   15. sep 2013 Hvis det skal være fra danmark, så vil jeg anbefale dig at kontakte Vanessa og Torben Grønborg - uden tvivl den danske opdrætter der ved mest om racen, og som har størst succes med deres opdræt... Også er de super søde mennesker smiley

Pia Villadsen har også lavet nogle fine minier smiley hun bor dog på møn, så lidt længere væk fra jer end ovennævnte..

Jeg har købt i udlandet fordi jeg ik har kunne finde et kuld herhjemme hvor forældrene var testet for alt det jeg kræver... Og som er normen for mange opdrættere i udlandet!!

Kommentér på:
bullterrier miniature

Annonce