818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ollie's Babyer! Ollie's Babyer!

Nu er det vidst et stykke tid siden jeg har vist billeder af de små pels-bolde! De er fem uger i morgen og er virkelig nogle basser!

Men ih, det er svært ikke at blive forelsket i dem alle, hver og én! De er så ens, og så alligevel meget forskellige når det kommer til stykket..

Billederne er fra i mandags og det er utroligt, for jeg synes allerede jeg kan se de er vokset smiley
Der kommer hvalpe-kiggere hele weekenden så det bliver hyggeligt!
De har fået navne efter bog-serien Jordens Børn smiley

Vi starter med Lapinkaunis Thonolan (Mørkeblåt halsbånd) vores fighter, der bestemt ikke har nogen lille personlighed, selvom han er den mindste i kuldet.. Han vader lige ind i folks hjerter og bliver der gerne længe ;o))

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ollie's Babyer!
  • #1   23. aug 2013 Lapinkaunis Tholie (lilla halsbånd - skal hedde Thea i sin nye familie) er den mindste pige.. Hun er rolig og lidt afventende, men kører på med fuld skrald så snart hun har set tingene an.. Hun har en stærk byttedrift allerede og slæber gerne rundt på hendes "bytte" smiley

profilbillede
  • #2   23. aug 2013 Lapinkaunis Talut (Blis) vader også lige ind i folks hjerter smiley Han er måske ikke lige den kønneste hvalp rent udstillingsmæssigt, men han har et fantastisk sind og har taget os med storm, her i familien smiley

profilbillede
  • #3   23. aug 2013 Lapinkaunis Ranec (Gult halsbånd) har stoltheden i orden allerede! Han har nærmest altid halen højt hævet.. Han er SÅ smuk og har måske charmeret sig til en udstationering smiley

profilbillede
  • #6   23. aug 2013 Lapinkaunis Joplaya (Pink, kommer MÅSKE til at hedde Aya i fremtiden) åh, hvad er der IKKE at sige om Aya? Hun er charmerende, smuk, godt bygget og utrolig dejlig i temperamentet.. Lad os bare sige - hun er da simpelthen SÅ grim, at ingen vil have hende ;o))))

profilbillede
  • #7   23. aug 2013 Lusen: ja vi sad længe og snakkede om navnene smiley Min far og jeg er de eneste der har læst hele serien, så vi måtte lige ridse personlighederne op for min mor.. Vi startede med at vælge de navne der klingede bedst og derefter valgte vi ud efter personligheder smiley

isabelle: Ja de gjorde det godt, Ollie og Albin smiley

Her er det Markeno (Sort halsbånd) en fræk dreng, der er meget kælen og kan slet ikke få nok af menneskelig kontakt!

profilbillede
  • #8   23. aug 2013 Lapinkaunis Dalanar (Grønt halsbånd) den han, der efter min mening, er bedst bygget! Han er meget rolig og eftertænksom, og ikke den nemmeste at tage billeder af smiley han er også en meget kælen og smuk dreng!

profilbillede
  • #10   23. aug 2013 Og sidst, men bestemt ikke mindst: Lapinkaunis Jondalar! Har fået sit navn efter sin størrelse og sit fantastiske hoved! en skam han er lidt lang i kroppen og har "Ollie-hale"(lavt ansat), for ellers var han lige præcis perfekt smiley Han er en dreng der godt kan sige sin mening, men kan være lidt tilbageholden overfor ting, han ikke kender!

profilbillede
  • #11   23. aug 2013 For H..... hvor er de bedårende.. Ej altså .. Og bolle fede GGGG

• #13   23. aug 2013 Hold da op - det skulle være forbudt at lægge sådanne nogen billeder herind !! smiley

de er da bare så søde og skønne smiley

• #14   23. aug 2013 Hehe smiley Ayla har vi med vilje ikke valgt smiley Der har simpelthen været SÅ mane Ayla'er her på det sidste smiley

MLA: Ja de er :o) Hun må have god mælk i baren, hende Ollie!

• #16   23. aug 2013 Ja han er nu også dybt charmerende smiley men han mangler stop og er måske en anelse klejn i hovedet.. Men han har godt nok forstået at være charmerende smiley

• #17   23. aug 2013 Ligne små bjørneunger, hvor er de nuser!

• #19   23. aug 2013 Ihh små tykke pelsbolde! smiley Hvor er de altså bare virkelig nuttede!!

• #20   23. aug 2013 de er godt nok dejlige, der bliver glæde i nogle familier snart ....

• #21   23. aug 2013 Ååååhhh, vil have..... Vega er 4 mdr, så kan da SAGTENS have plads til et par af de der lækre pelskugler hjemme hos mig - eller nowet!!!!

Hvore ER de altså skønne og dejlige, og smukke navne, har læst serien smiley

Lækre, lækre lapvapser, altså! Godt de ikke er mine, så var de aldrig kommet nogen steder, jeg havde beholdt hele kuldet, hæ hæ smiley

• #22   23. aug 2013 Jeg er fuldstændig vild med valget af navne!! Jeg har læst hele serien minimum 10 gange og den er øverst på listen af yndlingsbøger.. Navnene lyder til at passe godt til de små personligheder..

Kommentér på:
Ollie's Babyer!

Annonce