{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Dag 50 - Ollie {{forumTopicSubject}}

Følte lige at det var tid til en opdatering her inde da vi nu er rundet dag 50 fra første parring og der er 13 dage til forventet termin! Om hun går tiden ud, er vi ikke helt sikre på, for hun er MEGET stor og fylder godt i landskabet nu :o)

Normalvægt: 17,7 kg
Nuværende vægt: 20,7 kg(!)
Taljemålet siger nu 64 cm(dag 26 var det 56,5 cm) og på største sted siger målet 71 cm(dag 26 var det 65 cm), så maven vokser fint!
Mælken er desuden allerede begyndt at løbe til!

Det er hendes 2. kuld, og første gang fik hun 8 sunde stærke hvalpe, så vi venter spændt på at se hvor mange hun får denne gang..

Andre der sidder spændt og venter? Vi synes i hvertfald vi har ventet længe nok nu! Hanhunden blev fundet allerede i februar, men Ollie gik først i løbetid i Maj, så ventetiden har været laaaang - Nu må de snart gerne komme, de små vapser :o)

Et enkelt billede af den kommende mor kan det også blive til :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dag 50 - Ollie
  • #1   8. jul 2013 Hvor er hun fiiiin og rund - spændende med hvalpe, håber du smider et par billeder af vidunderne når de er ankommet - lapphvalpe er de SØDESTE hvalpe overhovedet ( er ikke forudindtagethed overhovedet, hæ hæ)

• #3   8. jul 2013 Jeg venter også på hvalpe, men min tæve er kun på dag 28, så der går lidt endnu inden hun buler ud

• #4   8. jul 2013 Hehe synes næsten formen ligner en corgi på det billede du har lagt op smiley
    Men så tjekkede jeg lige dine hunde ud på profilen - LÆKRE vovser og der kommer da helt sikkert lækre hvalpe! smiley

Selv har jeg bragt to hvalpe ud til nye gode hjem og ser dem regelmæssigt - NØJ hvor er de begge bare dejlige! Og fedt at de genkender en smiley

• #5   8. jul 2013 Fra februar er da ingen tid at vente smiley ;) Hanhunden til vores kommende hvalp blev fundet for ca 1 år siden, og tæven skulle være gået i løb i løbet af efteråret... Men som en hel del andre, valgte hun at springe en løb over og kom først i løb i marts smiley

Den kaldes 'den søde ventetid' - men der er absolut intet sødt ved den smiley

Held og lykke med fødslen!! Hun ser rigtig fin ud smiley

• #7   8. jul 2013 Hihi Tina smiley bare rolig, der skal nok komme hvalpebilleder - både her og på FB smiley

Trine: Thildes mave er nu også flot - det bliver så spændende!
    Anette: Vi kunne allerede se på Ollie, at hun bulede, på 26. dagen - men det er også kuld nummer 2 og de kloge siger man hurtigere kan se det når de har haft hvalpe før.. Om det er rigtigt ved jeg så ikke :o)

Michélle: Uf, godt det ikke er mig der skal vente SÅ længe! er det en Malle mere eller?
    Nu Med: Åh sikke en fin mavse - lige til at nusse :o)

• #9   8. jul 2013 Uha nej! Jeg elsker mit lille gule lyn, men jeg har nok i hende smiley Nr. 2 bliver en ny miniature bull terrier smiley

Ser frem til dit hvalpespam - sådan nogle små pelsbolde må være noget så kære smiley

• #10   8. jul 2013 Haha, ja der burde jo nok være gang i huset, når der sådan løber et lyn rundt smiley

Jaaa, små pelsklumper og absolut nuttede når de virkelig begynder at stavre rundt omkring smiley

• #11   9. jul 2013 Jeg er slet ik misundelig smiley Hvalpe er skønne, og at få lov at opleve et helt kuld vokse op er helt igennem fantastisk smiley

Vores nye vaps er 5,5 uge pt - og jeg ELSKER at sidde og se videoerne af dem - de der hvalpebevægelser er for skønne smiley Det er underholdning for alle pengene!

Kommentér på:
Dag 50 - Ollie

Annonce