RACEn er nu officiel- gætte tråd update RACEn er nu officiel- gætte tråd update
lavede en tråd om sussi og hvad hun evt kunne være blandet af, nogen gættede dalmatiner- rotte- bull mastiff - sbt osv.
har fået fat i sussi opdrætter, hendes mor er en hvid og brund border collie, og faren en formel 1, de har både moren og søs til sussi, ville det være dumt evt at lade dem mødes?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 53 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 31.056
Ang racer, så er det ganske usandsynligt at hun er halv F1, eftersom F1 er udtryk for en labbe af irske/engelske jagt- og markprøvelinier, og man gør sig vel næppe umagen med at vælge (måske endda importere) en hund af HELT bestemte linier, for så at lave et kuld blandingshvalpe.
-så mon ikke det bare er en helt almindelig og ikke særlig racetypisk labbe der er far til hende. Det er nemlig typisk sådan nogle der kaldes for F1, fordi folk ikke ved hvad en F1 egentligt er
Men skøn ser hun ud.og labbepræg synes jeg er tydeligt, i hvert fald på det billede du har lagt ind her
maj 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 141
Det kunne jo også være en ups-hvalp
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 379
ang formel 1 nun er ikke en planlagt hvalp, hun er blot et resultat af en situation der skulle havve været undgået
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.373
Det var dog en pragtfuld formulering
Skønt billede forresten!
jan 2007
For hunden er det jo blot en ny legekammerat (hvis den da bryder sig om den slags). Jeg ville ikke gøre mig forhåbninger om en eller anden følelsesladet genforening
dec 2007
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Hvad er det du mener der kan være dumt ved at lade din hund mødes med mor & søster?
Hvis de alle kan med andre hunde er det da bare at klø på og lade hundene få en god legedate mens i mennesker hygger og kigger på og snakker
dec 2007
men nevermind, kan høre på søren at det jo bare er en hund, så det må jeg vel gå efter.
var ikke for at komme med et åndsvagt ?, vidste det bare vitterligt ikke,
da vi hentede sussi på intarnaten fik vi afvide at hun helst iikke skulle rende ind i gamle ejer, derfor jeg kom lidt i tvivl:)
dec 2007
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 453
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.495
Min hanhund, som jeg førtst fik fra opdrætter da han var voksen har ved flere lejligheder også mødt sin opdrætter. Han bliver meget glad for at se hende hver gang, men han vil nu alligevel hellere med mig ;-).
jan 2007
Men det er jo "bare" et menneske han glad hilser på -ikke en han har et tilhørsforhold til og derfor bliver ked af at forlade.
dec 2007
plus sussi kunne godt trænge til nogen lege kammerater på hendes egen størrelse, der er altså ikke helt de samme begrænsinger som når hun leger med en gravhund. hun vil gerne mosle tumle osv. og ellers bare generalt lidt sjovt at se billieder af hendes som hvalp osv:) har jo ingen hvalpe billeder af hende
RACEn er nu officiel- gætte tråd update