1.042 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kan hun være"
kan hun være drægtig ?
ja nu har jeg lige et spørgsmål igentil alle jer kærer hundeejere, med lidt mere frostand end jeg selv. Det handler om min venindes hunhund, som jeg mistænker for at være drægtig, men det er meget u...
ja nu har jeg lige et spørgsmål igentil alle jer kærer hundeejere, med lidt mere frostand end jeg selv. Det handler om min venindes hunhund, som jeg mistænker for at være drægtig, men det er meget u...
Skrevet af: jeanette - 26. mar 2011
Kan hun være forkølet?
min veninde ringede lige i fortvivlelse, i og med at hendes hunds snude løber. hun nyser ikke mere end hun plejer, og hoster ikke heller ikke.. jeg bad hende tjekke efter fremmedlegemer, men det var ...
min veninde ringede lige i fortvivlelse, i og med at hendes hunds snude løber. hun nyser ikke mere end hun plejer, og hoster ikke heller ikke.. jeg bad hende tjekke efter fremmedlegemer, men det var ...
Skrevet af: JTK med Nala prinsessen. {HA'ER ROCKER PÅ BABOOM} - 20. sep 2010
Spar penge på din forsikring
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.198
Første gang vi prøvede parring på hende, var det fra 9 dagen. Hanhunden fik lov at hoppe op og det hele, men hver gang han lige var ved at være der vendte hun sig rundt og snappede efter ham. Selvfølgelig fordi det gjorde ondt. Denne blev ikke til noget. Selvom vi prøvede helt til dag 17.
Anden gang hun så skulle parres, havde min anden tæve hvalpe. Og hun begyndte at bløde og stoppede blødningen et par dage efter. Og gjorde på ingen måde kåd til vores hanhund, som godt ved hvad det handler om! Pludselig ud i det blå var hendes løbetid slut?!
Nu er hun så i løb igen, jeg så hendes første blødedag d. 4/5-13 og allerede nu er hun stoppet med at bløde, hvis min hanhund snuser til hende står hun stille, men hun ligger ikke halen til side, eller ligger på nogen måde op til ham. Han viser også tydeligt at hun ikke er klar endnu?!
Er hun simpelthen bare umulig at parre eller hvad sker der? jeg sys ikke helt jeg kan blive klog..
aug 2010
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 150
dec 2010
Det er selvfølgelig en mulighed selvom det dog er to forskellige hanner. Første parring var en købt parrig og anden gang blev så ikke til noget. Nu går jeg og venter på at hun bliver klar så jeg kan købe endnu en parrig af den første nævnte hanhund.
Men ja måske jeg skal prøve sån en test, sys bare det er så voldsomt at gå til dyrelægen hverdag og betale 600-1000 kr pr gang for det. Hun er købt som avl/hygge hund. Så hvis hun ikke kan så er det bare ærgerligt, vil ikke tvinge hende til noget hvis det nu virkelig er at hun ikke kan. Jeg under mig bare over hendes store uregelmæssighed i både blødning og adfærd. Jeg har 3 tæver, og ingen af de andre er som hende her. Og hun er endda den ældste, derfor jeg undre mig.
dec 2010
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 124
dec 2010
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 124
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 120
Men ak og ve. 13 hvalpe kom til små 2 måneder efter, så jo, de kan godt være klar på 1. dagen, selv om jeg mente noget andet
dec 2010
dec 2010
Kan hun være klar?