Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk Bulldog avl
  • #1   18. mar 2013 Nej uden stambog kan du ikke få ham avlsgodkendt via klub smiley

• #2   18. mar 2013 enkelt... nope

• #3   18. mar 2013 Jeg ved ikke om du kan få ham "avlskåret", men du kan gøre dit forarbejde ved at få ham undersøgt for alle arvelige sygdomme - det er vel på sin vis det samme (bortset fra at det ikke er et krav at de er undersøgt før avl - men det burde det) smiley

• #4   18. mar 2013 Du kan ikke få han avlsgodkendt uden tavle. Men du kan få tjekket HD, AD, patella mm. Det er tusinde gange bedre, hvis han skal bruges i avl.

Husk, at bare fordi din dyrlæge siger han er sund og rask, er det IKKE nok. Der skal røntgen til at se leddene.

smiley

• #6   18. mar 2013 Her er en fiks liste over de ting FB´en er disponeret for :
    AD
    •HD
    •Ryg poblematikker: Hermivertebrae, spondylose, diskusprolaps/degeneret disks
    •Åndedrætrelateret lidelser: Snævre næsebor, for lang blød gane, deformeret strubehoved, larynx poser, forsnævret luftrør
    •Patella
    •Entropion
    •Ektropion
    •Allergi
    •Generaliseret/lokal demodex
    •Svamp
    •Eksem
    •Furunkulose
    •Fødsel med kejsersnit

• #7   18. mar 2013 Og når det kommer til avl uden tavle, så er problemet også det at du ikke ved om din hund kommer til at parre en søster/kusine/tante. Og nu er jeg ikke fanatisk modstander af indavl, men man skal altså vide hvad man laver og hvorfor.
    Og så ville jeg også skrive at du ikke kender til helbredet hos forældrene, bedsteforældre osv. Men det ville du heller ikke gøre selv om der var en tavle.. FB har nemlig ingen sudhedsrestriktioner, så folk tjekker ofte ikke for noget/ret meget.

• #8   19. mar 2013 Iøvrigt den papfigur bag din hund er ik en fransk bulldog men en boston terrier...

• #9   19. mar 2013 Jeg synes altså det er træls når TS bare forsvinder. Man føler lidt man spilder sin tid når man vælger at svare i tråden. Men det er trods alt bedre end at slette tråden...

• Jim T
    Jim T Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   23. mar 2013 Hey peops! Håber i kan hjælpe mig, min fransk bulldog tæve er blevet parret for en uge siden ca, hun er begyndt at bløde, altså ikke mørkerødt blod men rødt og meget vandet agtig? Kan det godt passe at det er fordi hun måske er drægtig og æggene er ved at sætte sig fast?

• #11   23. mar 2013 Det håber jeg da ikke....

• #12   23. mar 2013 Hunden bløder fordi den er i løbetid. Det er den i tre uger ca fra første blødningsdag. Hun er så højløbsk en periode af løbetider hvor hun kader sig parre - typisk 10-15 dage inde i løbetiden. Løbetidsperioden forsætter ud også efter en parring.
    Bliver hun ved med at bløde efter endt løbetid så kan hun måske have fået en infektion eller skade i forbindelse med parringen. Det kan give livmoderbetændelse og andet nas.

• Jim T
    Jim T Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #13   24. mar 2013 Okay smiley vi krydser

Kommentér på:
Fransk Bulldog avl

Annonce