{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Reservemor til 6 hvalpe- labrador- søges! {{forumTopicSubject}}

Reservemor til 6 små dejlig nyfødte hundehvalp søges akut. Hundemoderen skal kunne lånes ud, da de små skal blive hjemme. Ved godt at det er meget at forlange, men det kunne jo være, at der var en venlig sjæl, som kunne opfylde dette ønske.
kontakt mig her inde og jeg sender dig videre til ejeren!
del gerne!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reservemor til 6 hvalpe- labrador- søges!
  • #1   12. jan 2013 Man låner da ikke en hund ud, der ligger med hvalpe.

• #2   12. jan 2013 Det tror jeg du får svært ved at finde.
    Som Susanne skriver, så låner man ikke hunde ud.
    Du må hellere kontakte "Ammestuen" og høre om de kan hjælpe med at finde en eller to reservemødre, som I kan køre hvalpene hen til.
    Held og lykke smiley

• #3   12. jan 2013 prøv at kontakte ammestuen ,man får normalt ikke en ammetæve ud til hvalpene ,

• #4   12. jan 2013 Hvad er der sket med deres moder siden de skal ha en amme?

• #5   12. jan 2013 Ja det ved de også godt, men kunne jo være der var en som havde mistet hvalpe eller ligende.. Men selvfølgelig hvis nogen kan tage i mod hvalpene vil de gerne høre fra jer!
    Tæven havde født 6 hvalpe da fødslen pludselig går i stå og skal have kejsersnit.. Desværre dør både tæven og de to sidste hvalpe under operationen. ..

• #6   12. jan 2013 En hundemor skal være i sine vante trygge rammer, intet fornuftigt menneske vil låne hende ud - det må de indstille sig på.
    Det betyder jo slet ikke det samme for hvalpene.

• #7   12. jan 2013
    Du minimer helt klart chancen for at finde, men også for at det skal lykkes, ved at flytte tæven...

• #9   12. jan 2013 Ja ja LÆS- de ved godt at det bliver svært!! Men derfor kan man jo godt spørge! IGEN, det er ikk min hund, deler bare for en anden.

• #11   12. jan 2013 Jeg ved det ikk rigtigt... Det var også det jeg anbefalede dem.. Men jeg tror bare familien er så kede af tabet af deres tæve at de ønsket at beholde hvalpene hjemme og få den oplevelse.. Men de ved godt chancen er lille ..
    Men hvis der er nogen der kunne ta i mod hvalpene omkring Frederikssund ville det være en kæmpe hjælp.

• #12   12. jan 2013 Jeg ved det ikk rigtigt... Det var også det jeg anbefalede dem.. Men jeg tror bare familien er så kede af tabet af deres tæve at de ønsket at beholde hvalpene hjemme og få den oplevelse.. Men de ved godt chancen er lille ..
    Men hvis der er nogen der kunne ta i mod hvalpene omkring Frederikssund ville det være en kæmpe hjælp.

• #13   12. jan 2013 Prøv at sige til dem, at en tæve vil være utryg ved at forlade sine vante omgivelser, og det kan både få hende til at holde op med at producere mælk og måske endda afvise hvalpene, hvis hun flyttes. Det må de kunne forstå.
    Kan sagtens forstå de er kede af det, men hvalpenes sundhed må komme først, og det kommer den ved at ammemoderen har det godt.

• #14   12. jan 2013 Jeg ved det ikk rigtigt... Det var også det jeg anbefalede dem.. Men jeg tror bare familien er så kede af tabet af deres tæve at de ønsket at beholde hvalpene hjemme og få den oplevelse.. Men de ved godt chancen er lille ..

Kommentér på:
Reservemor til 6 hvalpe- labrador- søges!

Annonce