Bianca's smukke datter fra B-kuldet er ny Nordisk Champion {{forumTopicSubject}}
Bianca's datter fra B-kuldet Luna (Piccobello Bentley's Bernice Of B&L) som bor i Norge, er i går den 11.11.2012 blevet BIR på en udstilling i Norge. Derved fik hun endnu et certifikat, som gjorde hende til Norsk Champion. Hun havde i foråret fået det "store" cert, som en hund i Norge skal have, for at blive Norsk Champion, samt flere "lille" certer.
Men oven i er hun nu også Nordisk Champion. Den dag hun fyldte 9 mdr. deltog hun i en udstilling i Sverige, og fik et certifikat. Det hviler indtil hunden bliver Champion i sit eget hjemland, og så bliver den også Champion i det land, hvor den har fået et certifikat.
For knap 2 mdr. siden blev Luna udstillet i Finland, og fik et certifikat der, som også kunne hvile, til hun blev Norsk Champion.
Det kunne hun så først, når hun fik et certifikat, efter hun blev 2 år. Den 31.10.2012 blev hun 2 år og er en meget ung Nordisk Champion.
Hendes fuldte titel er nu N FI SECH NORDCH, som betyder Norsk, Finsk, Svensk og Nordisk Champion.
Et kæmpe tillykke min skønne Luna, som jeg havde lejlighed til at træffe i Danmark i juni måned. Du ligner din mor Bianca (Nydningen's Bianca Uden Bernhard) rigtig meget, selvom du har fået din mørke farve i hovedet af din far, skønne Lucas fra Sverige, som har stambogsnavn Piece Råttfångaren Lucas.
Nu vil jeg se frem til hendes første kuld, med den skønneste svensk han, som jeg også har planer om at anvende til Cissie. Men afsløre ham vil jeg ikke, for der er længe til.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.053
maj 2006
maj 2006
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
Hvalpen/hunden skal have kvaliteterne... men selv den bedste hund kan ikke blive en vinder hvis man ikke finder en familie/køber der vil tage den med "de rigtige steder".
maj 2006
Da de var i Finland fik den ene af deres tæver certet den ene dag, og Luna den anden dag. Så de kom hjem med 2 Finske champ.
I Sverige var hun på udstilling på hendes 9 mdrs fødselsdag, og fik certet der. Mere stolt kan jeg ikke være.
Bianca's smukke datter fra B-kuldet er ny Nordisk Champion