1.458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Graver sig ud af haven to dage efter kejsersnit..? Graver sig ud af haven to dage efter kejsersnit..?

Hej med jer..

Min buller fik kejsersnit i onsdags, og det hele er efterfølgene forløbet fint, hun har været lidt stresset, men det er blevet bedre..

men men, når jeg lukker hende i haven for at blive luftet (jeg går med hende), så hun begyndt at løbe hen til hegnet og begynder at grave helt vildt, jeg siger hun skal stoppe og skubber hende væk, så går hun hen og tisser også løber hun ind, men hvorfor gør hun det? hvad vil hun på den anden side af hegnet?

på forhånd tak for svar

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Graver sig ud af haven to dage efter kejsersnit..?
  • #1   15. jun 2012 Hvis hun har mulighed for at komme ud af haven vil jeg anbefale dig at holde hende i snor. Hvorfor hun gør det ved jeg ikke?

• #2   15. jun 2012 Vores den ene graver huller og derefter lægger han sig i dem for at blive afkølet.. Jeg ved ikke om hun også bare vil afkøles

• #3   15. jun 2012 Nej tvivler, hun graver for at komme ud.. Hun graver lyne hurtig.. Hele haven er hegnet ind, og hun har aldrig prøvet at grave sig ud før..:/ jeg Gir li dyrlægen et ring imorgen, det er sikkert Ikk noget alvorligt, men gad nu godt vide hvorfor..:)

• #4   15. jun 2012 Lyder underligt?

• #5   15. jun 2012 Måske vil hun bare hellere ud af haven og gå en lille tur??

• #6   16. jun 2012 hvordan har hun det med hvalpene? giver hun dem mælk eller der er måske ingen mælk så i flasker op? hun lyder meget frustreret......har selv en lille pomser der fik kejsersnit hun passer hvalpene så fint vil helst ikke for længe fra dem.......(f.3/6)

• #7   16. jun 2012 Hun passer dem så flot.. Masser af mælk! Når hvalpene sover, ka hun finde på at gå hen til mig i sofaen og put, men det mindste hvalpene siger, så hun hos dem igen..

Jeg tror ikke hun vil ud af gå, sådan er hun slet ikke, måske det et tegn på stress stadig, som hun har været lidt plaget af de første par dage,? Men gid vide hvad hun vil gøre hvis hun kom under det hegn? Måske sku jeg tá snor på hende, også la hende grave og se om hun bare bygger rede, eller hun vil ud?

• #8   16. jun 2012 Ihh hader når jeg føler hun vil fortælle/vise mig noget men jeg fatter ikke hvad hun vil fortælle..! ( hun er min lille prinsesse, jeg kender hende så godt, at jeg så lige pludselig ikke kan tyde hende, det gør på en måde ondt)

• #10   16. jun 2012 Hun graver ikke for at komme ud hvis hun er glad for hvalpene. Hun graver for at flytte hvalpene, højst sandsynligt. Tævers urinstinkter vågner ved en fødsel. Hun vil finde dem et bedre sted.
    Vores Lua flyttede hvalpene en efter en hen til kælderdøren, og så ku vi ikke gøre andet end at følge hende. Hun bar dem så ned i kælderen under trappen. Der skulle de være. Der var det tryggest og køligst. Det var august og vores race har meget pels. Klog hund. I kælderen faldt flokken helt til ro.

• #11   16. jun 2012 Jeg tror også hun forsøger at lave en hule til hvalpene. Min tæve flyttede sine hvalpe under sengen. Hvalpekassen var simpelthen ikke for hende hule nok.
    Vi valgte at flytte hvalpene og hende med bundkassen halvvejs under sengen. Så var mor mynte glad igen.

• #12   16. jun 2012 Hmm.. Jamen hva kan jeg så gøre for hende? Hun er i en stor føde kasse, med en mindre kasse i, ska jeg ligge noget over kassen, så den blir hyggeligere..? Prøver det hvertfald lige..

• #13   16. jun 2012 Ja prøv da at ligge noget over, så det bliver en hule =)

• #14   16. jun 2012 Prøv at lægge noget over den ene ende af kassen. Eller flyt kassen til et andet rum.

• #15   16. jun 2012 jeg vil også tro, det stadig er stress relateret.
    hun føler ikke det sted hvalpene er er trygt, så hun forsøger at flytte hvalpene.

er der ro det sted kassen står?

• #16   16. jun 2012 Kassen står i stuen.. Så nej der er vel ikke ro, hun er bare en meget social hund, pg er hun os efter fødslen, så tror Ikk hun vil bryde sig om at blive sat ind i et andet rum? Prøver li det her med tæppet, ellers flytter jeg hende ind i et andet rum..

• #17   16. jun 2012 God ide

• #18   16. jun 2012 jeg tænker ikke så meget væk fra jer, men kommer der mange og kikker på hvalpene, har i børn eller andre hunde, der kan forstyre.

mine tæver ville ikke bryde sig om at komme ind i et andet rum, men vil gerne have hvalpene i en hule for sig selv.
    vi har lavet en afskærmning med tæpper rundt, så "buret" som vi kalder det, virker som en hule og der er det forbudt for andre end min mand og jeg at komme ind de første uger
    her er buret uden tæpper (link fjernet)

• #20   16. jun 2012 jeg har lavet kassen hule agtig nu.. ja vi har både en amerikansk bulldog, og en lille dreng på 3 måneder. men vores anden hund holder sig væk.. og ingen kommer og kigger på hvalpene endnu, har sagt nej til folk som vil kigge.. det faktisk kun mig der kommer ind i kassen og kigger til hvalpene og skifter aviser.. (hun hapser min kæreste hvis han nærmer dig.).. vil mene jeg ikke kan lave det mere rolig for hende, må håbe hun syntes det lidt hyggeligere med det tæppe over, så der kun er en åben side..:)

tak for svar alle sammen. smiley

• #21   16. jun 2012 Kassen står i stuen.. Så nej der er vel ikke ro, hun er bare en meget social hund, pg er hun os efter fødslen, så tror Ikk hun vil bryde sig om at blive sat ind i et andet rum? Prøver li det her med tæppet, ellers flytter jeg hende ind i et andet rum..

• #23   18. jun 2012 hun er stoppet, og det hele går såå godt, hun står stadig i stuen..:) tror bare hun li sku finde sin rolle som mor.. tak for svar alle sammen..:)

Kommentér på:
Graver sig ud af haven to dage efter kejsersnit..?

Annonce