1.318 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Opkald fra mandlig hvalpekøber. Opkald fra mandlig hvalpekøber.

J: hvor køber jeg de der trusser?
Mig: i Maxi Zoo
J: jeg vågnede op i nat og troede jeg var blevet skudt, der var blod overalt.
Mig: ha ha ha, jeg synes det dejligt at hun endelig er kommet i løb.
J: hmmm !
Mig: husk at købe trusseindlæg.
J: Trusseindlæg? ?
Mig: ja du skal ikke købe dem fra Maxi Zoo, de er alt for dyre, køb dem til kvinder over i Brugsen og klip dem halvt over, det er meget billigere.
J: jamen jeg er helt alene om det, Heidi er ikke hjemme.
Mig: ha ha ha det kan du godt klare J.
J: så jeg skal gå alene over i Brugsen og bede om en pakke trusseildlæg ?
Mig: ha ha ha ( er nu helt færdig af grin )
J: ( der er stilhed )
Mig: husk at tage trunten med i Maxi Zoo, så du kan prøve trussen på hende, så du ved den passer.
J: Øhhh ok.

Åhhh de kære mænd. Sikke en god morgen griner smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opkald fra mandlig hvalpekøber.
  • #1   28. apr 2012 *GGGGGGGGGGGG* Det er squtte altid nemt at være mand.........

Men det generer ham garanteret ikke at købe kondomer?.........*GGGGGG*

• #2   28. apr 2012 Mette LOL... nej det har de som regel aldrig problemer med smiley

• #3   28. apr 2012 LOL!!

Stakkels mand! Her gik han og troede han havde fået hund, men ak! Nu skal han snart til at forklare tøsen om blomsterne og bierne!

• #4   28. apr 2012 Nej, for så er man jo en sej karl....... Men hvor sejt er det at købe trusseindlæg?..........*GGGGGG*

Han skal da være glad for at du ikke beder ham købe Tena til mænd.......

• #5   28. apr 2012 Hi hi det er længe siden at jeg har grinet så meget, synes det var super god humor smiley

• #6   28. apr 2012 Hahaha, det er ikke nemt at være mand smiley

• #7   28. apr 2012 Hihi, sjovt at mænd syntes at det er så forfærdeligt at købe bind:o))

• #8   28. apr 2012 Hahaha...jeg husker fra min barndom at en af mændene blev sendt ned i Brugsen af konen for at købe trusseindlæg til hunden. Han kom hjem med tampax.

...og fik at høre for det i flere år efter. smiley

• #9   28. apr 2012 looooool, ja gad vide hvad mænd er bange for når de kal købe bind, at folk tror de selv skal bruge dem eller...he he:-)

• #10   28. apr 2012 Ifølge min mand er det den ultimative kærlighedserklæring at købe bind. smiley

Jeg tror en del af problemet er at der et så mange at vælge mellem. Man skal huske at give dem meget klare intrukser mth. navn, størrelsebetegnelse, farve på æsken (det bedste er faktisk hvis man kan vise dem en gammel æske), så de kan gå direkte hen til hylden og tage det rigtige bind - skal de selv vælge et ud fra generelle beskrivelser bliver efter min erfaring ikke købt nogle.

• #11   28. apr 2012 M.I ja at spørge en ekspedient om vejledning gør de nok ikke:-)

• #12   28. apr 2012 Hehe......

Dagens grin... den var nu meget go:D Stakkels mand smiley

• #13   28. apr 2012 jaaa... det skete for mig at jeg engang manglede og ringede meget undskyldende til kæresten og sagde - "Hviiiiiiis du kan, og alligevel kommer forbi og noget - så må du gerne tage bind med hjem også" - selvfølgelig skat, Hvilken slags ? - mååååbe..

så ikke alle mænd der bliver skræmt smiley Nu er min også pædagog - det forklare nok en del smiley

FED samtale !!!! Kan godt forstå du var færdig af grin !

• #14   28. apr 2012 LOL, er du sikker på han fangede joken?? Kan jo ske at fruen kommer hjem og så har hunden trusser og trusseindlæg på.. smiley

• #15   28. apr 2012 Ha ha ha ....... Det minder mig om min søn..... han var lige blevet færdiguddannet i Kvickly...... og går rundt og ordner forskellige ting.....

Så kommer der en mand hen til ham og spørger

Manden...... har i ..xxxxx
    Min søn.......ja da... lige et øjeblik ( går hen og henter xxxxx )
    Manden......det er til Hunden....det er normalt min kone der køber ind
    Min søn...... Ok.... ( han smiler rødmende )
    Manden......konen sagde ellers det var VITAMIN-piller til hunden
    Min søn......( ser forvirret ud )
    Manden .....(ser også ret forvirret ud )

Det viser sig så senere, at vitaminpillerne til HUNDEN....... hed det samme som KONDOMER

Jeg ved ikke rigtigt hvordan historien endte..... *GG*

• #16   28. apr 2012 Hahahhahaha god griner!

Min far og min mors eks har ikke noget imod at købe det før mig, hvilket er rart, hvis man ikke selv har tid eller hvis de alligevel skal forbi en butik. smiley

• #17   28. apr 2012 GGGGGGG ... Cavalier tossen ... Det var en rigtig god en.

Jeg kender ingen mænd som ikke lige kan købe de varer.

Lasse & Nanna... GGG.. Det var også en sød historie,
    Hyggelige indlæg, mens man går her, og gør rent, på en kedelig lørdag i regn.

• #18   28. apr 2012 Cavalier tossen ...Lige et sidespørgsmål..Hvor gammel var hvalpen, nu i første løb ?? Min Lulu er otte mdr. Jeg ville bare høre fordi jeg også har broren til hende, så jeg ved der venter kaos forude.

• #19   28. apr 2012 Linda hun er 8 mdr smiley

• #20   28. apr 2012 Ups ... Tak for svar .. Cavalier tossen.. Nu har jeg snart problemer, kan jeg godt se.. pyha, nå men jeg må bare tage det som det kommer.

• #21   29. apr 2012 Da min første tæve kom i løbetid, lignede det nærmest det Stokholmske blodbad, i ALLE 3 uger.... da det endelig stoppede, tog min mand sig til hovedet og sukkede dyyyybt og sagde " og det skal vi igennem HVER måned "
    Behøver vist ikke sige, at jeg nåede at knække sammen af grin, inden jeg får fortalt ham, at der er altså går min 6 måneder imellem - han så slemt lettet ud smiley

• #22   29. apr 2012 Jeg havde også engang en telefonsamtale med en hvalpkøber, som troede at hendes halvstore hanhvalp, var alvorlig syg:

K: tror der er noget alvorligt galt med Manse
    Mig: det lyder da ikke rart - hvad er der galt
    K: tjooow, altså .. der.. ser du .. altså .. altså.. altså der sidder en knude der hvor tisseleif starter...
    Mig: Hvor stor er den?
    K: det er forskelligt - den er der kun nogle gange
    Mig: (prøver at svare sød og overbærende og uden at knække af grin) det skal du ikke være bekymret for, det er bare hans svumlelegme som du kan se under huden... det er meget normalt for en ung han....

• #23   29. apr 2012 Platugler: ha ha ha den samtale ville også have fået mig til at knække sammen af grin smiley Man oplever mange sjove ting som opdrætter smiley

• #24   10. maj 2012 Det er sgu go humor :0)))))) Dagens griner

Kommentér på:
Opkald fra mandlig hvalpekøber.

Annonce