1.343 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Blødningsflod efter fødsel? Blødningsflod efter fødsel?

Fred.30.3. om aftenen begyndte Pocha at føde, og hun fik i alt 12 hvalpe..Sunde og raske. Mit spørgsmål går på, om der er nogen som kan huske, eller har henvisning til læsning om hvor længe der skal komme blodigt flod fra tæven?? Jeg kan simpelthen ikke huske dette, fra de andre fødsler...Det er klart at så stort et kuld med så store hvalpe giver en del fra livmoderen som skal ud. Der kommer stadigvæk klatter med slim og blod ingen lugt ud over blodlugten, men tæven virker rask og spiser og drikker normalt, og vil gerne ud som vanligt...
Hjælp, please?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødningsflod efter fødsel?
  • #1   6. apr 2012 Op til 3 - 4 uger. Meget forskelligt fra tæve til tæve og alt efter kuldstørrelse.

Blot det ikke lugter grimt, så er det ganske normalt.

• #2   6. apr 2012 Juelsgaard... Tak, jeg mente det samme, men selvfølgelig ser jeg hver eneste lille plet, fordi jeg har lyse fliser i hele huset.
    Og så gr. helligdagene, var det også første gang vi ikke var omkring dyrlægen efter fødslen, jeg havde fået alle de nødvendige sprøjter med hjem om fredagen.

• #3   6. apr 2012 Nårh, udflåd....;0) Hold nu op, jeg læste det som en flod af blod og tænkte: "Hvad med dyrlægen?....;0)))

Håber alt går godt med dem alle....

• #5   6. apr 2012 jeg har også haft tæver der bløder 1½- 2 mdre efter fødsel, så længe hunden er ok, og blodet ikke lugter grimt, så er det helt normalt.

• #6   6. apr 2012 Trine...Ja det var en værre flod den der du....Jeg er bare såååå træt, går på hovedet i seng når sidste flaske er givet, får sovet max 4 timer, fordi tæven og de andre ikke kan finde ud af at de er adskilte om natten, og hun skal ud og tisse, fordi hun får masser af havresuppe, så hun får vædske nok til at lave mælk.
    Underligt nok med hensyn til det grønne snask...Hun har intet haft af det hverken ved det første kuld eller det andet nu her...Kun blod.

Kommentér på:
Blødningsflod efter fødsel?

Annonce