Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tæve leder efter hvalpe?
  • #1   30. dec 2011 var det alle tre på 8ugers dagen? for her går det stille og rolihgt henover 14 dage så er det ikke så slemt for mødrene......lyder helt normalt så tag det roligt, men ellers hvis der blirèn næste gang, fordel det lidt.

• #2   30. dec 2011 Mine hvalpe kommer aldrig hjemmefra på den samme dag, for at det ikke skal være for meget for tæven. Hun kommer med helt ud og ser hvalpen komme ind i bilen og køre væk. Så har jeg aldrig haft problemer, men jeg venter også til hvalpene er 9-10 uger. Der er hun klar til at give afkald på dem. Det skal nok gå hurtigt over igen hvis du sørger for at aktivere hende godt.

• #3   30. dec 2011 Ja det var det. Hun virkede slet ikke påvirket af det da de hentede dem. Det ligesom om det er gået op for hende at de ikke er der! Har jo været ude og køre træne hvalpene flere gange, og der er de jo kommet tilbage igen

• #4   30. dec 2011 Det der er svært er jo at man egentlig ikke ved hvad en hund føler og ikke føler. Man skal jo også passe på man ikke lægger for mange menneskelige egenskaber og følelser over på en hund, men man skal samtidig også anerkende at en hund har et vis form for føleles liv

• #5   30. dec 2011 Lilly var også super lykkelig da de var taget afsted, men hun har også altid haft Silas smiley

Kommentér på:
tæve leder efter hvalpe?

Annonce