Sidste manden Chuck flytter hjemmefra {{forumTopicSubject}}
C-kuldet er nu 14 uger og sidste manden, søde Chuck, har fået en dejlig ny familie. De kommer fra Tyskland den 7.1 og henter ham.
Han er supersød og dejlig, men kan godt mærke at han også snart skal til sit nye hjem.
Så er alle godt i vej nu.
Cissie bliver jo hos os.
Clark er i Norge, og jeg hører jævnligt fra ham. Har avlsret til 2-3 kuld på ham.
Cherie er i Hannover.
Chico er i Hvidovre, og har hørt meget fra hans nye familie.
Caro, nu Sine, er i Jylland. Fik en hård start med mavevirus, men kom hurtigt på benene igen.
Kan ikke være andet end superglad for deres nye familier.
Har måttet sige nej til en del, som gerne vil købe tæver. Nogle af dem venter til jeg får et nyt kuld til næste sommer. Det er bare alletiders at have så god en dialog med kommende hvalpekøbere, at de gerne venter til næste kuld. Hvad mere kan jeg ønske mig?
Hilsen
En glad hundemor og fritidsopdrætter.
PS: Line, tak for din interesse for Chuck. Du ved selv hvorfor Chuck flytter til Tyskland. Det handlede om udstillingsegnet eller ej. Chuck brækkede jo halen, og det kan ses, men han fejler intet, og er en glad og kvik dreng. Er ikke et sekund i tvivl om at I ville have elsket ham over hele jorden. Vi skal nok finde en dejlig dreng eller pige til jer en dag.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Sidste manden Chuck flytter hjemmefra