{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jackie i løbetid...
  • #2   28. nov 2011 Held og lykke med det! smiley

• #4   28. nov 2011 Det lyder spændende, og nu går det hele op i en højere enhed med hende Jackie-pigen.

Hvis I skal til Sjælland for at bruge Lisettes hanhund, og jeres tur falder i en weekend (10-11.12) så er I velkomne hos os også.

Baloo vil sikkert komme helt op på dubberne, men ulykker det kan han ikke lave.

Håber det lykkes med Lisettes fine bassedreng.

• #5   28. nov 2011 Tusind tak allesammen...

Gitte: det bliver nok onsdag og fredag i næste uge, men tusind tak for tilbudet... Ja han ville da være helt oppe på den lyserøde sky... hi hi...

Håber også det lykkes med Lisette's han, han er sku lækker. Og har noget gammelt bag sig, det gør bestemt ikke noget.

• #6   28. nov 2011 Lyder rigtig spændende:-) vi vil gerne se billeder;-) jeg går og venter på løbetid. Vores han er helt ekset men jeg tror det er naboens der løber. Går og tørrer vores tøser bagi held tiden. De tror nok jeg er blevet rablende sindsyg;-)
    Lena skal du bruge den samme han igen?

• #8   28. nov 2011 Lena det synes jeg lider rigtig delig for dig. Ved jo selv hvor start det kan være at køre efter noget når man har små poder. Men derfor behøver man jo ikke gå på kompromis. Vi har valgt en ung han importeret fra Sverige. Det er vores Magnus' gamle linjer med noget helt nyt i. Indavlskoefficient er 0 så det kan vi ikke brokke op over. Hans pll-status kender jeg ikke endnu. Hans får er clear så han er højest bærer og det betyder intet da Clara er clear. Og så bor han i Ålborg. Det er da til at have med at gøre;-) jeg ved at det er lige så bøvlet for dig som for os at finde egnede hanner, så man bliver ellevild når det lykkesB-)

• #9   28. nov 2011 Må jeg linke til vores hjemmeside, så ka i se billeder af ham... Han er stumphalet...

• #10   28. nov 2011 Lena: ja han er rigtig fin og har et super hoved, det med et godt hoved er hva Jackie mangler... Så vi sku finde en med et super hoved og heller ik for stor/høj...
    Hans far er en meget kendt hanhund indenfor gårdhunde, så håber vi der kommer noget godt ud af det.

Kommentér på:
Jackie i løbetid...

Annonce