{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

Kennelnavn - hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hey kloge mennesker smiley

Jeg går med en lille (ej det er faktisk en kæmpe stor) drøm om engang at få mit eget mindre (men yderst seriøst) stue opdræt og jeg er også godt på vej til det, da jeg efter planen får min første egen hund til foråret smiley Selvfølgelig kan det jo vise sig at hun ikke kan bruges i avlen osv men den tid den sorger smiley

Jeg har jo så gået og leget med kennel navn i et stykke tid og fandt så på et i dag hvor jeg tænkte yes det skal bare være det, men da jeg så var inde og tjekke det på fci's hjemmeside, så var det jo selvfølgelig optaget smiley
Nu er jeg jo så bange for at hvis jeg finder et nyt godt et og så skal vente en 3 år om at søge det, så er det også væk og jeg har lavet hjemmeside og alt muligt, så ville det være rimelig træls...

Så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om at ansøge om det her i den nærmeste fremtid selvom der jo går flere år før der faktisk bliver hvalpe under det navn?
Og hvad men opdrætter uddannelsen, den skal man først have efter man her fået kennel navnet ikke?
Er der flere udgifter ved at søge om kennel navn andet end de 2-2500 der står på dkk's hjemmeside?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kennelnavn - hvornår?
Kommentér på:
Kennelnavn - hvornår?

Annonce