{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om hanhundeejer {{forumTopicSubject}}

Min tæve skal parres nu her og har kigget på FLERE hanhunde.

den en en gudesmuk ung han, som aldrig har parret før men er godkendt.

har skrevet frem og tilbage med ejer og vi var faktisk aftalt hanhunden skulle komme hjem til os da jeg havde erfaringen. men men så syndes de at tæven skulle komme til ham også fair nok.

end til hun siger hundene får hele huset og en afgang til lukket have mens vi ikke er hjemme. hmmmmmm tænker jeg og spørger hvor længe de er væk. jamen 5-8 timer hver da svare hun så.

øhhhhh vil du lade hundene være alene i samme rum imens? og bare lade dem klare sig selv.? ja det vil hun da.

jeg siger så man ikke lader hunde parre uden opsyn og slet ikke en nybegynder, hvis han vil fri og rykker til kan han jo lave store skader både på sig selv og tæven.

takker så pænt nej tak til den parring. og så bliver hanhudne ejer fornærmet og siger at hun er skuffet og at vi havde en aftale.

men jeg forklare hende så hvordan man avler med hjernen og hjertet ikke kun for pengene. og hun kan stadig ikke se problemet i at lade hundene være alene.

jeg opgiver og lader hende være sur. det er MIN tæve mit valg.

hvad ville i andre have gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ved ikke helt hvad jeg skal mene om hanhundeejer
Kommentér på:
Ved ikke helt hvad jeg skal mene om hanhundeejer

Annonce