{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  avls godkendt
  • #3   21. sep 2011 nej det flere mdr siden men også i næstved og han fik en utrolig god beskrivelse hvis jeg må prale lidt

• #6   21. sep 2011 Tak majbritt det har været spændene at være til de forskellige tests der har været så nu må vi se om de finder en sød tæve til ham engang i fremtiden og om han kan finde ud af det he he

• #7   21. sep 2011 broholmerforeningen han gik ikke i fri avl men alligevel er jeg stolt hans hd/ad og mentaltesten er helt ok men der enkelte fejl i udseende selvom jeg selvfølelig syntes han er den flotteste af alle !!!!!

• #9   21. sep 2011 det jeg bange for at du har helt ret i men jo mindre hun er, jo bedre
    af en eller anden grund er han helt vild med små hunde

• #11   21. sep 2011 jo det kan de nok han er jo kun lige 26mdr nu så der er mange år at løbe på endnu .

• #12   25. sep 2011 Tillykke med det!!

Og dejligt at han er fysisk og mentalt iorden, det er trods alt det vigtigste, at der er lidt med eksteriøret kan man sikkert rette op på med den rigtige tæve, der kan supplere det som han mangler.
    Sådan er det jo ved de fleste parringer, man prøver at finde en der er helt perfekt der hvor ens egen hund har manglerne.

Jeg synes Thor er en flot hund, jeg er vild med racen, har kendt to med DKK tavle, og de var virkelig skønne. Den ene hedder Brake og det er den eneste hanhund min Fie har respekt for, hun vil endda dele sin pind med ham, noget jeg aldrig har set hende gøre med andre hunde ;-)))

Kommentér på:
avls godkendt

Annonce