{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

Hvalpeudstyr - hvor? {{forumTopicSubject}}

Hvis vi skal have hvalpe kunne jeg godt tænke mig at sende nogle gode hvalpepakker med de små, men hvor finder man sådan udstyr billigt? Syntes de færdige pakker man kan købe nogle steder er noget dyre..

Havde tænkt mig der skulle hvalpetæppe/sutteklud, bamse/legetøj, en høm høm dispenser, halsbånd og line samt guf med.. Evt også tægetang og neglesaks hvis det er til at finde billigt..

Foderpakke og bochurer mv. kommer naturligvis ved siden af..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpeudstyr - hvor?
  • #3   8. aug 2011 Karin: Jamen det er også sådan noget jeg har i tankere, men vil nu godt sponsorere en lille bamse, et tov eller lignende de kan få med som de har leget med med deres søskende.. Halsbånd skal bare være de billige nylon i forskellige farver til en 10-20,- og så en nylonline til.. Ligeså meget for at jeg selv kan kende forskel og kan tage dem med ud at gå små ture enkeltvist når de bliver ældre (Regner først med at sælge når de er 12 uger).. Syntes bare dyrehandlerne her i Hjørring tager overpris, så er på udkig efter en billig hjemmeside..

• #4   8. aug 2011 Karin: Dine links er slet ikke tossede.. Tak smiley

• #10   8. aug 2011 De trixie halsbånd har jeg lige købt i dag i petworld til 60 kr smiley
    Vær dog obs på de har sikkerhedslås - så de er ikke til desideret gåture!

• #11   8. aug 2011 Jeg var lykkelig over alt det vi fik med, da vi fik Balou!!
    Det var:

En 6 siders vejledning og gode råd
    legetøj
    sele
    snor
    10 kg mad (det var et fejlkøb fra opdrætters side, så den fik vi)
    Tholo klud
    Vandskål
    Vetbed
    Bidetorv
    smagsprøver på:
    Tholo
    Olivers
    Royal Canin
    Eukanuba

De gode råd er uvurderlige, specielt fordi at mange af de ting, man som første gangs hundeejer ikke tænker over, ligger deri!

Og det er faktisk rigtig rart at have så stor en portion med fra opdrætter, for så kan man altid selv spæde til, hvis der er noget man synes der mangler.

Det med alt fodderet, har været rigtigt rart at have for så har vi mulighed for at prøve det af, og se hvad Balou har det bedst på smiley

Ring rundt til fodder firmaerne, de har jo hvalpepakker ligesom Libero har baby pakker smiley

• #12   8. aug 2011 Maria: Jamen foderpakkerne har jeg styr på.. Og mht hvalpebog, så laver jeg sådan en individuelt på hver hvalp, så de også kan læse om hvordan denne har udviklet sig osv.. Og så smækker jeg selvfølgelig en cd med billederne af hvalpen med også smiley Men ja, jeg syntes det er fint hvis man kan give ejeren de væsentligste ting med.. For det er trods alt ikke billigt at købe hund..

• #13   9. aug 2011 prøv Hjallerup maskinforetning de har tit nogle fine ting til billig penge.

• #14   9. aug 2011 De der meget billige halsbånd med line de duer overhovedet ikke, sådan et fik vi med til Fie. Vi forsøgte at bruge det en enkelt gang men gik ned og købte et ordentligt et.

Jeg skal selv igang med et kuld hvalpe snart og har også styr på foderhvalpepakke, informationsmateriale, dagbod, billed cd osv, så jeg mangler også bare de der ekstra ting så som legetøj, halsbånd/line tæppe osv - jeg forstår ikke at der ikek er nogen netforhandlere der har sådanne hvalpepakker til fornuftige penge, for jeg tror der vil være salg i det. Men foreløbig må man selvkigge sig om hist og pist, men jeg har det sådan, at jeg hellere vil lave en "lille" hvalpepakke end at komme en masse bras i.
    Og så tror jeg også at mange nye hvalpeejere glæder dig til at gå ud og købe nyt til deres hvalp, det er ligesom folk der får baby, de køber sig jo også fattig i babyudstyr, simpelthen fordi man ikke kan lade være smiley

• #15   9. aug 2011 i tiger kan du tit købe baby flece tæpper til 20 kr de har en god størrelse til hvalpe og er super at sende med.
    derudover har mine haft lidt forskelligt legetøj her hos mig(her har jeg nok ikke været så prisbevidst men gået efter noget lidt forskelligt)

det legetøj deler jeg ud blandt hvalpene så de hver får 1-2 stykker med. jeg deler ud efter hvilken hvalp der har været mest glad for hvilket legetøj. Udover det laver jeg en råd og vejlednings bog både med pelspleje trænning af hunden, fodervalg og så videre. De får også hvalpepakker med foder med til den første tid.

Personligt vil jeg helst selv købe halsbånd og snor med mere når jeg har fået ny hund. Derfor ville jeg hvis jeg ville gå tur med hvalpene bare nøjes med at købe et par stykker da de jo skal lære at gå hver for sig

• #16   9. aug 2011 Mange tak for råd smiley

Kennelmor: Nej det forstår jeg heller ikke forhandlerne ikke gør mere i.. Kontaktede selv Best Friend igår aftes og foreslog dem at lave hvalpepakker.. Bare lige med et tæppe, en foderbold, en bamse og så evt noget praktisk som en tægetang, neglesaks eller hundefløjte..Og så naturligvis en lille smule guf..

• #17   9. aug 2011 Prøv at kontakte Ditte der har Dogwonderland.dk
    Det er sikkert muligt at lave nogle pakker der passer til dig..

• #18   9. aug 2011 Jeg har lige skrevet til Charlotte der har DogCity, jeg har ikke hørt fra hendeendnu.

• #19   3. sep 2011 www.kennel-memeni.dk
    Her kan du købe hvalpeseler m/line til 40 ;
    halsbånd m/line , hundesenge , m.m
    alt til en fornuftig pris

• #20   4. sep 2011 Jeg har hørt fra Dog City de vil ikke lave hvalpepakker fordi der ikek er salg i det, de har vist prøvet det før!

• #21   26. okt 2011 Der er hvalpepakker her:

http://www.hundeogkattefodershop.dk/shop/hvalpe-aktuelt-42c1.html

til 198,-

• #22   26. okt 2011 Jeg har i dag lige talt med Charlotte fra DOG City og hun vil meget gerne sammensætte hvalpepakker.
    Hun laver hvalpepakker til mig for 200 kr med skål, børste, halsbånd, line, tæppe, bidering og lidt reklame godbidder - super flot.
    Jeg har så valgt at bytte tæppet ud med endnu et stykke legetøj, da jeg har tæpper at sende med.

Så henvend dig endelig til hende, der er kvaliteten også iorden, det er ikke kun bralder.

http://www.dogcity.dk/

Kommentér på:
Hvalpeudstyr - hvor?

Annonce