1.738 visninger
|
Oprettet:
Hvalpeudstyr - hvor? {{forumTopicSubject}}
Hvis vi skal have hvalpe kunne jeg godt tænke mig at sende nogle gode hvalpepakker med de små, men hvor finder man sådan udstyr billigt? Syntes de færdige pakker man kan købe nogle steder er noget dyre..
Havde tænkt mig der skulle hvalpetæppe/sutteklud, bamse/legetøj, en høm høm dispenser, halsbånd og line samt guf med.. Evt også tægetang og neglesaks hvis det er til at finde billigt..
Foderpakke og bochurer mv. kommer naturligvis ved siden af..
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.539
apr 2007
apr 2007
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
Vær dog obs på de har sikkerhedslås - så de er ikke til desideret gåture!
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 501
Det var:
En 6 siders vejledning og gode råd
legetøj
sele
snor
10 kg mad (det var et fejlkøb fra opdrætters side, så den fik vi)
Tholo klud
Vandskål
Vetbed
Bidetorv
smagsprøver på:
Tholo
Olivers
Royal Canin
Eukanuba
De gode råd er uvurderlige, specielt fordi at mange af de ting, man som første gangs hundeejer ikke tænker over, ligger deri!
Og det er faktisk rigtig rart at have så stor en portion med fra opdrætter, for så kan man altid selv spæde til, hvis der er noget man synes der mangler.
Det med alt fodderet, har været rigtigt rart at have for så har vi mulighed for at prøve det af, og se hvad Balou har det bedst på
Ring rundt til fodder firmaerne, de har jo hvalpepakker ligesom Libero har baby pakker
apr 2007
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.263
Jeg skal selv igang med et kuld hvalpe snart og har også styr på foderhvalpepakke, informationsmateriale, dagbod, billed cd osv, så jeg mangler også bare de der ekstra ting så som legetøj, halsbånd/line tæppe osv - jeg forstår ikke at der ikek er nogen netforhandlere der har sådanne hvalpepakker til fornuftige penge, for jeg tror der vil være salg i det. Men foreløbig må man selvkigge sig om hist og pist, men jeg har det sådan, at jeg hellere vil lave en "lille" hvalpepakke end at komme en masse bras i.
Og så tror jeg også at mange nye hvalpeejere glæder dig til at gå ud og købe nyt til deres hvalp, det er ligesom folk der får baby, de køber sig jo også fattig i babyudstyr, simpelthen fordi man ikke kan lade være
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
derudover har mine haft lidt forskelligt legetøj her hos mig(her har jeg nok ikke været så prisbevidst men gået efter noget lidt forskelligt)
det legetøj deler jeg ud blandt hvalpene så de hver får 1-2 stykker med. jeg deler ud efter hvilken hvalp der har været mest glad for hvilket legetøj. Udover det laver jeg en råd og vejlednings bog både med pelspleje trænning af hunden, fodervalg og så videre. De får også hvalpepakker med foder med til den første tid.
Personligt vil jeg helst selv købe halsbånd og snor med mere når jeg har fået ny hund. Derfor ville jeg hvis jeg ville gå tur med hvalpene bare nøjes med at købe et par stykker da de jo skal lære at gå hver for sig
apr 2007
Kennelmor: Nej det forstår jeg heller ikke forhandlerne ikke gør mere i.. Kontaktede selv Best Friend igår aftes og foreslog dem at lave hvalpepakker.. Bare lige med et tæppe, en foderbold, en bamse og så evt noget praktisk som en tægetang, neglesaks eller hundefløjte..Og så naturligvis en lille smule guf..
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Det er sikkert muligt at lave nogle pakker der passer til dig..
apr 2011
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 170
Her kan du købe hvalpeseler m/line til 40 ;
halsbånd m/line , hundesenge , m.m
alt til en fornuftig pris
apr 2011
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 81
http://www.hundeogkattefodershop.dk/shop/hvalpe-aktuelt-42c1.html
til 198,-
apr 2011
Hun laver hvalpepakker til mig for 200 kr med skål, børste, halsbånd, line, tæppe, bidering og lidt reklame godbidder - super flot.
Jeg har så valgt at bytte tæppet ud med endnu et stykke legetøj, da jeg har tæpper at sende med.
Så henvend dig endelig til hende, der er kvaliteten også iorden, det er ikke kun bralder.
http://www.dogcity.dk/
Hvalpeudstyr - hvor?