{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige et hurtigt spørgsmål....
  • #1   14. jul 2011 Hvis det at være gået ind i 4 uge er lig med drægtighed smiley så er det ikke unormalt at hunde får noget der tilsvare morgenkvalme og derfor ikke har særlig meget lyst til at spise. Vi har prøvet det med to tæver, der ikke spiate noget særligt af tørfoderet i flere uger af drægtigheden. Vi gav så noget lækkert, de gerne ville spise og supplerede med ekstra vitaminer. De fik alligevel fine sunde hvalpe.
    Vi havde sågar en hund der fik lyst til og spiste rå lever mens hun var drægtig, tiltros for at hun normalt hadede det og derfor ikke ville røre det med en ildtang uden det er tilbered smiley

• #2   14. jul 2011 Jeg ville tilbyde hende noget andet end tørfoderet, det er vigtigt at hun får mad ned.

• #3   14. jul 2011 Jeg har prøvet at blade fodret op med torskerogn, tun eller leverpostej, men lige lidt hjælper det. Hmm må prøve med noget menneske mad og så smugle nogen vitaminer ned i.

• #4   14. jul 2011 Vores tæve er i uge 6 og det har været det samme med hende, hun vil ikke have hvalpefoder eller tørfoder, men jeg koger lever og hjerter som bliver skåret i mikro stykker og blandet i, så spiser hun ;0) men meget lidt af gangen. Syntes hun er blevet bedre de sidste dage, har talt med dyrlægen som siger det er først de sidste 3 uger de virkelige har brug for det, da fostrene vokser i raket fart.

Kommentér på:
Lige et hurtigt spørgsmål....

Annonce