{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua hvalpe søges
  • #1   6. jul 2011 Der er en del herinde i markedet

  • #2   6. jul 2011 prøv at se den lille hvide hannert med sort klap for øjet han er da bare nuuuser sød.......Ane

  • #3   6. jul 2011 Ane:
    hvor finder jeg ham henne? smiley


  • #4   6. jul 2011 Han er i senest oprettede, nok stadig på forsiden

  • #5   6. jul 2011 bare rolig har familie der hjælper, min mor smiley

    Og vi tager til dyrelægen imorgen med vores mille, vi kunne ikke få en tid idag... Hun holder humøret højt, og det smitter af på os andre smiley


  • #6   6. jul 2011 + Jeg bliver 17 på mandag, og min mor og jeg har snakket om en bette vaps i fødselsdagsgave smiley

  • #7   6. jul 2011 Men selvom det måske kun er en kæle hyggehund. så sørg for at forældre er sunde og raske, søde og imødekommende. Tjekket for patella. Det kan ikke siges tit nok, men ofte tror folk de er klogere end os erfarne chihuahua ejere, og går alligevel ud og køber en hvalp der viser sig at være en meget dårlig indvestering.. Det KAN GODT betale sig at give de sidste par tusinde og få en ordentlig hund istedet for at spare. De penge man spare kommer man til at betale i dyrlæge regninger alligevel...

  • #8   6. jul 2011 Anita: tak, håber hun bliver god igen smiley

    Manzanas: Du har ret, hele vejen igennem - især det med prisen og dyrelæge regninger smiley


  • #9   6. jul 2011 DKK Tavlesnob med DKCH basse: Ja meget muligt du kan tjekke pl status på DKK´s database, men det kan du da også ude ved opdrætterne.. Samtidig med mange DKK´er avler med patella. Det er de færreste der gør det i f. eks DRU..

  • #10   6. jul 2011 okay tak, er glad for at i vælger at hjælpe mig! smiley Vil undersøge lidt mere om de forskellige ting og også racen smiley

  • #11   6. jul 2011 Jeg venter forhåbenlig hvalpe her i starten af august, Tessa & Limo vil være forældrene, du kan se dem her i min profil : )
    Mine chihuahuaer har PL 0/0 og er med stamtavle


  • #12   6. jul 2011 Daniela: Ja de er med DHS stamtavle ikk..?

  • #13   6. jul 2011 Ja mine hvalpe får DHS stamtavle

  • #14   6. jul 2011 Dem kan man desværre ikke længere bruge i Danmark.. Eller jo kun DDH..

  • #15   6. jul 2011 Har DRU nu besluttet sig? Der står jo allerede i mere end 2 år, at de ikke anerkender DHS og alligvel, kan man overføre DHS til DRU...
    Hvis det bare skal være en hyggehund fra stueopdræt med stamtavle, for ikke at købe fra hunde uden tavle eller useriøse opdrættere, er det jo nok lige meget, om den stamtavle i kan bruges i andre klubber eller ej...


  • #16   6. jul 2011 Ja det er nu vedtaget.. det er jo fordi der er kommet ny og mere seriøs bestyrelse..

    Men hvorfor så ikke købe en man kan bruge til noget istedet for...


  • #17   6. jul 2011 Det skal nok komme. det er først besluttet i søndags, og ja de har ferie hele juli måned.

    Deres referat fra sidste ekstraordinære generalforsamling kan ikke være længere, da det kun var det de havde møde om.. Hvem den nye bestyrelse skulle være.

    Der harjo været lidt problemer i DRU da formand og næstformand valgte at træde af uden varsel. Så den resterende bestyrelse stod pludselig og var ikke beslutnings dygtig.. Trods det har de fået det hele op at stå igen og det ser ud til det kommet til at køre bedre end før..


  • #18   8. jul 2011 Bare fordi der er enkelte DKK'er der har parret men en hund med patella status indenfor DKK's regler er ikke det samme som at sige at der er mange der gør det. Jeg kender til nogle DRU'er der har parret med hunde med højere PL status end hvad DKK tillader og det er jo ikke ensbetydende med at alle DRU'er gør det. Eller at der er mange der gør det.

    Jeg ved godt at der også har været nogle der har parret med hunde med høj status i DKK inden vi fik gennemtrumfet de nye regler. Men disse er heller ikke nogle man ønsker at samarbejde med.

    Jeg synes det er dejligt at vi i DKK er åbne for hvad vi laver omkring PL. Vi lægger det offentligt frem. Samt vi har nogle visioner omkring PL og om hvordan vi i FREMTIDEN vil have det ang patella og forhåentligt via denne åbenhed avle os ud af det. Desværre er det ikke nemt, men man skal starte et sted. Derfor er åbenhed et must.

    Vi må heller ikke glemme at de var vi opdrættere og medlemmer af KSS ( Klubben for små selvskabshunde, specialklub under DKK ) der fik gennemtrumfet at vi skal have vores avlsdyr pl testet inden de kan/må bruge dem i avl. Vi ville allerhelst have haft 0/0 som status for avlsgodkendelse men vi er også realistiske og ved at vi ikke kan fjerne hunde med pl på nul komme dut. Vi skal starte et sted og det første er jo i bund og grund at finde ud af hvor stort problemet egentligt er i vores race.

    Jeg bliver altid sådan lidt øv når der er nogle opdrættere i de forskellige klubber der skal nedgøre andre klubbers arbejde for at fremhæve deres eget. Det skulle ikke være nødvendigt. Deres eget arbejde og klubbens seriøsitet skulle gerne tale for sig selv.


  • #19   10. jul 2011 Rigtig godt skrevet Dorthe M smiley

  • #20   5. aug 2011 Jeg har en hvid tæve med en lille smule sort ved halen og i ansigtet. Ellers en helt hvid krop. Du kan se min annonce. Hun er 98% renlig og klar til afrejse til et godt hjem.

Kommentér på:
Chihuahua hvalpe søges

Annonce